Hallo allemaal Wij zijn bezig met de iui behandeling. Helaas deze maand mijn ei gemist. Dus volgende cyclus opnieuw proberen. Nu was mijn eisprong 2 of 3 juli dit is met een bloedtest vastgesteld. En wordt ik dus 16 of 17 juli ongesteld. Wij hebben het 30 juni en 2 juli gezellig gemaakt. Helaas verwacht ik er niets van. Maar mijn vraag is. Wanneer kan ik een vroege zwangerschaps test doen? Ik voel niets maar wil niet wachten tot volgende week. Wil van de onzekerheid af. Ik weet dat je negatief kan testen terwijl je positief bent. Maar toch wil ik testen. En welke testen zijn geschikt? En wanneer kan ik het beste testen? Welke dag?
Hoe lastig ook, als het deze ronde is gelukt (je doet IUI met een reden, maar wonderen bestaan): 50% van de innestelingen gaan alsnog fout en dan word je op je verwachte menstruatiedatum alsnog ongesteld. Wil je toch voor die datum testen, zou je zaterdag kunnen testen, dan ben je 12dpo. Een Kruidvat test (2 voor 5 euro en een beetje) moet dan een zichtbaar streepje geven binnen de afleestijd (daarna weggooien vanwege de kans op indrogers). Hoop snel op een positieve test voor je!