help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jessie86, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Ik heb even raad nodig. Op 7-12 heb ik een ovulatietest gedaan. Hierbij kwam een zichtbare streep naar boven. Deze was echter niet zo dik als de tesstreep maar kwam licht in de buurt. Vandaag weer een ovulatietest gedaan, Ik had verwacht dat deze nu mega donker moest zijn. Maar helaas...de streep is minder zichtbaar dan gisteren. Heb ik nu een eisprong gehad of niet? Ik zit wel in de periode van de eisprong maar snap er nueven niks meer van. Hellup! Ik heb helaas geen fototoestel dus kan geen foto maken

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Het kan zijn dat je de ovulatiepiek gemist hebt...
    Maar zonder foto is dat een beetje moeilijk te beoordelen, zou zowiezo voor de zekerheid gewoon lekker gaan klussen!

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    kan idd zijn dat je hem gemist hebt...
    maar hij kan ook nog komen!
    ik zou voor de zekerheid gewoon klussen en vanavond rond een uur of 6 nog een keertje testen :)

4. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ben het met de andere meiden eens..
    Kan zijn dat je hem gemist hebt maar zou wel verder gaan met klussen voor de zekerheid.

5. Jessie86

Jessie86 Lid

3 feb 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag was hij weer negatief. Denk dat ik hem gemist heb! Volgende maand maar weer opnieuw proberen..

Deel Deze Pagina