Ovulatietest clearblue positief, zwangerschaptest negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anniej1989, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniej1989

19 mei 2013
    7
    0
    1
    Vrouw
    Kapster
    Dordrecht
    Goedenavond,

Ik had een vraagje misschien dat iemand mij kan helpen.
    11 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest daarna heb ik de ovulatietesten van clear blue gebruikt de gene met smiley en die was positief die dag.
    En we hebben die zelfde avond even lekker geklust..
    Maar nu ben ik 4 weken overtijd en verschillende testen zegge dat ik toch niet zwanger ben ,ben er zelfs 2 weken geleden voor naar de huisarts geweest en die heeft mij door gestuurd voor bloed afname en zelfs die test was negatief..
    Kan het nou zo zijn dat ook al heb je een positiefe ovulatietest heb gehad dat je dan toch niet zwanger kan zijn..
    En moet ik dan nu toch weer naar de dokter om het verder even te laten onderzoeken?
    Want 4 weken overtijd vind ik wel heel lang als ik het normaal altijd stipt ben.

Xxx anne

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Een positieve ovulatietest betekend niet dat je ook sowieso zwanger wordt, daar is nog iets meer voor nodig!
    En als alle testen negatief zeggen ben je ook niet zwanger, maar ik zou wel naar de HA gaan omdat je niet ongi wordt!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een positieve ovulatietest wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt. De test geeft de LH-piek weer, die de eisprong op gang moet brengen. Maar soms gaat het fout en heb je alsnog geen eisprong. Geen eisprong betekent geen kans op een zwangerschap en ook geen menstruatie. Als de bloedtesten negatief waren, ben je echt niet zwanger.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Eens met het bovenstaande!

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ben je pas gestopt met de pil?
    Heb je een regelmatige cyclus?

heb je nu de smiley gebruikt als zwangerschapstest of ovulatietest dat haal ik er niet helemaal uit

wel vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk eerder dat je ei toen helemaal niet gesprongen is.....dat gebeurt namelijk.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Als je nog aan het ontpillen bent, kan het maar zo zijn dat je een menstruatie overslaat. Als je nu een positieve ovulatietest hebt, dan zit ik eerder aan een naderende eisprong te denken dan aan een zwangerschap. Helemaal omdat er al zoveel getest is en hier geen zwangerschap mee is aangetoond.

9. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Een ovulatietest kan de kans op zwangerschap vergroten omdat het aantoont wanneer de beste tijd is om te klussen.

Maar dat wil niet zeggen dat je dan ook die maand daadwerkelijk een bevruchting hebt gehad en zwanger bent.

Als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt (dus géén postitieve ovulatietest) of door bloedonderzoek het aangetoond word, ben je zwanger.

Dus ik denk niet dat je zwanger bent meid. Jammer!

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welke dag had je een positieve ovulatietest (staat er niet bij namelijk ;)) Of had je op je verwachtte NOD een positieve ovulatietest?

Ik had een paar maanden geleden op cd 8 een posi clearbleu smiley. Een paar dagen later follikelmetingen en er was nog lange geen ei groot genoeg. Waarom de cb dan een smiley gaf weet ik niet. Maar ik vertrouw ze niet meer.

Als je zwschapstesten negatief zijn denk ik helaas niet zwanger.

Deel Deze Pagina