Lieve allen, Wij zijn 18 maanden bezig, 19 bijna. Vandaag had ik op dag 30 weer een positieve test in handen, maar het voelt alsof mijn menstruatie komt. In de afgelopen 4 maanden ben ik 3 x zwanger geweest, maar iedere x word ik weer ongesteld. Ik vraag me af hoe vaak dit al is voorgekomen in de afgelopen 18 maanden. Het is niet dezelfde zwangerschap , ik heb vorige week een omo witte test gehad. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ik ben nu echt niet enthousiast over mijn positieve test.... Groetjes,
Ik heb hetzelfde meegemaakt, 3 rondes op rij raakte ik zwanger. Alleen ging het bij mij telkens tussen de 5e-8e week mis. Bij ons is er een translocatie in de chromosomen van mijn man in het spel, waardoor de miskramen worden veroorzaakt. Misschien is het verstandig om er verder mee te gaan en om uit te zoeken waarom het vruchtje telkens niet innestelt. Ik had met elke zwangerschap contact met onze verloskundige, en na elke miskraam mocht ik bij haar op controle om te kijken of alles weer schoon was en of we weer verder mochten met proberen. Vanuit onze verloskundige zijn we daarna ook doorgestuurd naar de gynaecoloog om oa. het chromosomenonderzoek + andere bloedonderzoeken te laten doen.
Bedankt voor je reactie, ik vrroeg me echt al af of dit vaker gebeurde. Ik hoop zo dat er niets aan de hand is, ik wil zp graag. Als ik weer ongesteld woord ga ik zeker je advies opvolgen