Zwanger of ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babystar89, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vraag me af wat ik hebt, omdat dit me eerst x is.

ik ben ongesteld geworden op 16nov, en cyclus is 27 dagen.
    we hebben op 24, 28, 29 nov geklust op vruchtbare dagen en ovulatie dag.
    nu 4 dagen verder, gisteravond had ik heel erge hevige buikkramp dat ik me niet kan bewegen. zo hevig was het en slijm verlies k niet veel wel beetje, en hoofdpijn heb ik wel tijdje en gister misselijk gevoel duizelig en sinds gister voel ik iets aan me borsten als k aaandrukt voel ik het pijnlijk/gevoelig. ( nu ook nog)

Gister vroeg me vriend wel wat er aan de hand is omdat ik zo stemmingsverwisseling had, snel boos of reageren. en nu heb ik hele dag bij darmen baarmoeder kant rechter voel ik wat, ( kleine steekjes)..
    ik vraag me af of iemand ook meegemaakt is en dat ie toch raak is.

ik hoop het wel, we zijn dit maand begonnen en hopelijk hopelijk is het raak. ben al dik jaar gestopt met pil en tot oktober veilig gedaan.

13 dec is me NOD.

2. Miffy82

Miffy82 Bekend lid

30 aug 2011
    609
    0
    0
    Heb je je ovulatie ook gevoeld? Anders kan het ook een late eisprong zijn. Wij kunnen hier natuurlijk ook niet ruiken of je zwanger bent :)
    Maar een ovulatie of misschien een innesteling kan wel als je deze data aanhoudt. Succes!

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Maar wanneer was je eisprong dan?? Heb je testen geddaan om hem op te sporen? Misschien heb je gisteren pas je eisprong gehad en is dat wat je heb gevoeld? Want een innesteling vind volgend mij tussen de 6 a 8 dgn plaats ofzo dus denk niet dat je al verschijnselen kan hebben dan.

4. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Eisprong heb ik al gevoeld op 29 november.

5. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Dus jaa ik kan maar beter wachten op me nod dag, maar omdat het me eerste keer is, ben ik erg benieuwd zou geweldig zijn.
    ik wacht wel mooi even af tot volgende week.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat apart dat je lichaam exact doet wat de vruchtbaarheidscalculator hier aangeeft, inclusief de eisprong. Bijzonder dat het zich allemaal exact zo laat plannen.

Eerste dag van je laatste menstruatie:16 november 2014
    Een beetje vruchtbaar:26 november 2014
    Vruchtbaar:27 november 2014
    Erg vruchtbaar:28 november 2014
    Eisprong:29 november 2014
    Innesteldag:4 december 2014
    Vanaf hier kun je testen:13 december 2014
    Vermoedelijke bevallingsdatum:22 augustus 2015

Je weet dat een calculator uitgaat van gemiddelden en dat deze niet specifiek in jouw lichaam kan kijken? Je eisprong kan veel later of eerder plaatsvinden dan een calculator aangeeft.

Bij een cyclus van 27 dagen kun je je eisprong verwachten VANAF dag 9 tot en met dag 17 van je cyclus. Gebaseerd op ern normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

Je eisprong kan dus heel goed net zijn geweest waardoor je deze symptomen hebt.

Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen, maar uit talloze inwendige echo's is gebleken dat ik niet de eisprong zelf voelde, maar het groeien van de follikels. De uiteindelijke sprong vond pas een paar dagen later plaats.

Ik hoop dat je rond je NOD positief test!

7. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Ja indd, laten we maar even afwachten anders volgende ronde dan maar met ovulatie testen. want vorig maand waren we niet echter bezig maar wel veel sex gehad rond vruchtbare tijden. en me vriend wilde ook wel maar liefst volgende maand maar ikke kan niet wachten haha.. hebben natuurlijk kinderwens ! graag eerder weten ivm kerstdiner / oud nieuw jaar dranken.

8. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Daar ben ik weer,

Gisteravond weer buikkramp met steken, en me borst voelt echt anders aan, lijkt dat het aan t groeien is en vandaag begint aderen zichtbaar te worden op me borst, ene borst lijkt groter dan andere en is al 1 week voor me NOD. voel wel wat aan me borsten niet hevig pijn maar voel ze groeien zegmaar. buikpijn is nu af en toe gewoon rommelig.

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Spannend, maar nog een weekje geduld dus...

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend!

11. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Helaas moet je nog een paar daagjes geduld hebben. Zegt nog niets je symptomen ben ik bang.
    Ik had iedere maand allerlei klachten maar dat was gewoon standaard tussen mijn eisprong en menstruatie. Afgelopen maand nagenoeg geen klachtjes en zie mijn banner!
    Ik hoop uiteraard voor je dat je positief test over een weekje!
    Succes met de wachtdagen;)

12. babystar89

28 nov 2014
    24
    0
    0
    Ja indd klopt spannend wacht gewoon eens af tot volgende week.. hopelijk is het raak hihi

Deel Deze Pagina