Leuke dingen om te doen in kerstvakantie met bijna 3-jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door poema, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Zoals de titel al zegt: wie heeft er leuke, aparte, niet zo voor de hand liggende tips om te gaan doen met een bijna 3-jarig meisje in de kerstvakantie? Natuurlijk kan ik de geijkte dingen ook wel verzinnen (dierentuin, bos, speeltuin etc) maar misschien zijn er ergens leuke dingen te doen in kerstsfeer bijvoorbeeld die ik even niet weet... Liefst in het midden van het land!

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Helemaal niemand???

3. Dana

Dana Niet meer actief

bij slecht weer:
    samen naar de winkel gaan, minikerstboompje halen(heb ik bij de hema gehaald), minilampjes, balletjes en slingertjes, dan kerstboompje versieren samen. mijn dochter vond het geweldig, haar eigen kerstboompje die ze zelf heeft versiert.

Kerstmis met peuter en kleuter - thema peuters en kleuters

echt iets in het midden van het land weet ik niet, kom daar niet vandaan ;)

4. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Krijg je toevallig ook zondagskrantjes? De laatste tijd lees ik die toch even door staan vaak hele leuke dingen in de buurt en meestal nog gratis/goedkoop ook.

- kerstmarkt
    - wandelingen met staatsbosbeheer
    - kindertheater/poppentheater
    dat soort dingen. Is echt de moeite waard om dat 'stomme' reclamekrantje door te bladeren.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    In het kerstboek van pietertje pet gaat pietertje een kerstboom maken voor de vogels. Leuk idee vind ik. Nootjes rijgen, vetbolletje maken, halve appel, brood etc.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hè dames, zitten leuke dingen tussen! zal inderdaad eens het plaatselijke sufferdje uitpluizen ;)

Deel Deze Pagina