Ik had mijn zoontje vanavond tegen 18.00 uur courgette gegeven en tegen 19.30 uur BV en daarna heb ik hem in bed gelegd. Hij was dan ook erg moe en was gelijk stil. Ik ging naar beneden en naar buiten om mijn man te helpen om onze nieuwe parasol op te zetten. Hoorde ik opeens een hard gehuil van boven. Ik liep naar boven, want ik dacht: Hij zou zijn speen wel uit hebben... Kom ik in zijn kamertje, ligt hij daar te kokhalzen en te spugen. Hij keek me met hele grote bange ogen aan! Het kwam zelfs uit zijn neus! Ik heb hem gelijk opgepakt en andersom gedraaid, zodat hij alles eruit kon spugen. Ook heb ik hem op zijn ruggetje geklopt en toen kwamen de stukjes courgette eruit! Ik schreeuwde naar mijn man dat hij moest komen! Die heeft mijn zoontje toen overgenomen, want ik stond te trillen op mijn benen en kon ieder moment in huilen uitbarsten... Mijn zoontje was natuurlijk helemaal overstuur en zat helemaal onder... Zelf zat ik ook onder het overgeef, dus hebben we samen gedoucht. Hij snikte nog helemaal na en hield mij heel strak vast.... Toen kon ik mijn tranen niet bedwingen, mijn schatje, mijn wondertje, mijn ALLES was ik bijna kwijt....
Nu ik net typte gebeurde weer precies hetzelfde, we hadden hem weer in bed gelegd en nu een 15 minuten later, weer huilen en spugen! We durven hem niet meer in bed te leggen en ik blijf desnoods de hele nacht op! Ik wil en MOET hem in de gaten houden.... Wat eng dit....
Jeetje dat moet zeker schrikken zijn. De courgetten viel dus niet helemaal lekker. Heeft hij wel eerder courgette gehad? Ik zou het bedje lekker bij jullie op de kamer zetten. Sterkte en hopelijk gebeurd het niet nog een keer.
He wat een ellende zeg, sterkte hoor vannacht, ik hoop dat het hierbij blijft en hij niet weer opnieuw zo gaat overgeven!
jeetje! ik kan me voorstellen dat jullie goed geschrokken zijn allemaal!. PFFFFF krijg al helemaal kippevel bij het idee. Ik zou als ik jullie was even de huisartsenpost bellen, voor de zekerheid. Zij weten wellicht wat je kunt doen. Gewoon voor je eigen geruststelling... (al zou ik zelf ook absoluut NIET rustig zijn, als zoiets met Milou gebeurde) Heel veel sterkte met de kleine man. Anouk
jeetje meid, wat een schrik! heeft ie misschien een buikgriepje te pakken? Ik voel met je mee hoor. Niemand wil zijn kleintje zo zien spugen! Mijn zoontje heeft dit 2 maandjes geleden ook gehad, maar toen kreeg hij alleen nog maar melk, dat spuugt makkelijker uit. Maar wat is het erg om je zoontje te zien spugen. Zeker als het alleen nog maar gal is... Wij zijn trouwens naar de HAP gereden. Ik wilde zeker weten of alles goed was. Maar ook geen oog dichtgedaan natuurlijk. Als jij de beter voelt door steeds te gaan kijken... gewoon doen! En als je je echt zorgen blijft maken... gewoon de dokter bellen hoor. Kan hij/zij je geruststellen. Soms heb je dat gewoon even nodig.
bah naar verhaal zeg dan zou ik ook niet meer slapen hoor hoe moe ik ook was.. je blijft dan vanzelf wakker *knuffel aiden*
Jeetje Marsab, da's schrikken ja, ik herken het wel, heb zo'n situatie ook al gehad met Tim.. Was ook heel erg angstig toen.. Misschien een allergie voor courgette? Geef Aiden maar een dikke knuf van mij... En jezelf ook
Jeetje meis wat een schrik! Misschien idd een buikgriepje ofzo. Ik zou ook even de hap bellen en ik hoop voor je dat het snel over is en jullie weer lekker kunnen slapen. Veel beterschap en sterkte!
als ik jou was zou ik lekker samen slapen in bed en papa op de zetel ofzo dan slaap je nog niet echt maar kan je toch een beetje rusten datje toch wat kan bekomen. wat er dit was mss wat te zwaar op zijn maagje
ach lieve Marsab, wat ontzettend schrikken! Dat voel je in heel je lijf he, die angst. Het klinkt wel alsof hij iets te pakken heeft. Toen ons meisje 4 maanden was heeft ze enorm overgegeven. (Wat een rotgezicht, zo'n klein meisje, worstelend van de maagkrampen en steeds zo zielig huilen). Ik weet precies waar je doorheen gaat want ik stond er ook steeds bij te huilen. Niet te verdragen gewoon. Ik heb steeds gedacht: ik kan niet meer slapen want straks stikt ze! Wij hebben toen haar ledikantje in onze kamer gezet, zodat we heel dicht bij haar konden slapen. Ik was bang dat ik echt diep in slaap zou vallen, maar geloof me, je wordt ECHT wakker als je kindje een geluidje maakt, dus probeer maar wat te slapen. dikke knuffel voor de schrik Amber
Jeetje wat een schrik. Zal voor de zekerheid toch even de huisartsen post bellen. Heel veel sterkte ermee !
Jeetje dat is heftig! Toch maar snel naar een dok met 'm. Hoe gaat het nu met 'm? Alle sterkte ermee!
Bah ik krijg echt de kriebels bij het lezen van je verhaal, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Hoe gaat het nu?
Dag lieve meiden, Gister nadat hij voor de 2e keer gespuugd heeft (mijn moest hem gewoon door elkaar schudden, anders kwam het er niet uit! ) hebben we hem naar beneden gehaald. Hij heeft toen een tijdje op mijn buik geslapen, daarna zijn we naar boven gegaan en hebben we hem bij ons gehouden. Toen heeft hij nog eens voor de laatste keer gespuugd, er kwam niet zo heel veel meer uit.... Mijn man en ik hebben zijn ledikantje bij ons op de slaapkamer gezet en hem daar in laten slapen. 's Nachts werd hij regelmatig wakker en heeft hij ook tijdjes bij ons in bed geslapen. Ook heb ik hem nog vaak gevoed, omdat hij ontzettend veel vocht is verloren. Vanmorgen gaat het al veel beter, hij maakt geluidjes en lacht. Ook heeft hij al een broodje op. Ben weer helemaal opgelucht! pppfff.....wat naar is dat zeg, ik hoop het NOOIT meer mee te maken en ik hoop ook dat jullie dit NOOIT mee hoeven te maken! Courgette had hij al veel vaker gehad en hij is er dol op, ik denk dat het allemaal gewoon verkeerd is gevallen. Hopelijk gaat het vandaag allemaal beter. Meiden allemaal ontzettend bedankt voor jullie berichtjes, ik ben super blij met dit forum!
wat vreselijk zeg! dean heeft dat ook eens gehad ik verbaas me over het feit hoe hard ze eruit kunnen krijgen! echt vreselijk gezicht! knuffel!