wanneer waren jullie weer op gewicht?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jeannet 123, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo

ik ben 12 weken geleden bevallen van een prachtzoon!
    ik ben 17,5 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en na 2 weken was ik alweer 12,5 kilo kwijt. alleen ben ik op een of andere manier weer wat aangekomen en nu moet er nog 6 kilo af!

ik heb nu al 3 weken goed op mijn eten gelet en niet gesnoept en je raad het niet maar....... gewoon GEEN gram eraf! heel frustrerend!

hoe hebben jullie dit?

liefs jeannet

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou ik moet nog 10 kilo en mijn dochter is bijna 8 mnd.
    Ik maak me er niet al te druk over, 9mnd zwanger, 9 mnd ontzwangeren, dan zou ik nog een maand hebben. Nou ik zie wel, het is zo het is

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

niet.. haha og 10 kilo te gaan.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha Lexie, ga je in een maand 10 kilo kwijtraken?

Enneh, ik ook nog niet op gewicht. Nog zo'n 5 kilo. Maar ik doe mijn best er ook niet echt voor, dus als je wel op je voeding let moet het echt wel sneller kunnen!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    haha als dat zou kunnen Guppie ;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja.. hier net zo *zucht* . En ik vind het best frustrerend, ik heb al 1 spijkerbroek in een grotere maat gekocht, want de meeste van m'n broeken zitten allemaal net te strak. Ik was trouwens 19 kilo aangekomen en moet nu nog 7 kilo kwijtraken. Ik hoop dat als ik volgende week weer ga werken dat ik daarmee nog wat kilo's kwijtraak langzaam(ik geef aquarobic aan ouderen in het zwembad, 2 x een half uurtje).

7. sunsplacebaby

21 sep 2008
    5
    0
    0
    Ik was na een week alweer terug op m'n oude gewicht (was wel wat te zwaar ;) ) en inmiddels is daar nog 5 kilo vanaf nu. Komt denk door gezond eten en toch meer lopen en wandelen enzo :D Doe er niet veel voor eigenlijk dus hopelijk blijft het een beetje zo...

8. washna

washna Nieuw lid

23 sep 2008
    2
    0
    0
    moeder
    wijk bij duurstede
    Hai,
    mijn dochtertje is 5 maanden en d dagen nu.
    Ik ben 23 kilo aangekomen, ik woog toen ik negen weken zwanger was 52 kilo, en dus daarbij met 36 weken zwangerschap 23 kilo aangekomen! Haha ik had vreetbuien vreselijk! Ik maakte me niet druk, ik genoot van alles! En nu weeg ik 56 kilo, ik vind het prima, ik voel me uitstekend en mijn vriend vind me sexy zo, voor jullie allemaal moeders, jullie zijn allemaal mooi, innerlijk en uiterlijk, prachtkindjes en een beetje molligheid straalt een gezonde vrouw uit!

Veel liefs washna

9. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    ik was 20 kilo aangekomen van de eerste en ik geloof niet dat ik het allemaal kwijt geraakt ben....

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nana is vandaag 8weekjes en ik ben al weer op mijn oude gewicht.
    Nu nog de extra kilo's van mijn eerste zwangerschap er nog af dus blijf nog lekker sporten en lijnen.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik hoop nooit meer terug te komen op mn gewicht! :)
    Nee ff zonder gekheid. Ik woog veelsteveel voor mn zwangerschap (nu nog teveel hoor). Ben afgevallen en woog op t einde 2 tot 3 kilo minder als toen ik begon.
    Dus...ik hoop dat die buik nog grotendeels weer verdwijnt (is nu net 1 week geleden datg ik bevallen ben). En dan vind ik t allang prachtig.
    Helemaal mooi zou t zijn als mn borstvoeding me nog van n aantal kilotjes af helpt maar dat zie ik dan wel.
    Ik zal iig weer n stuk actiever zijn nu met die kleine.
    Lekker wandelen enzo. Later lekker op de fiets met zon hummel voorop die alles interesant vind. (is toch leuker als n kind van 9 achterop die niks meer boeit behalve die vriendjes die hij onderweg toevallig tegen komt en er dan naar zwaait alsof we met zn alle om moeten vallen :))
    Volgende zomer lekker met zn alle fietsen. Daar kijk ik helemaal naar uit.
    Dus hopelijk haal ik mn gewicht nog wat naar beneden.
    Maar voorals nog ben ik blij met die 10 tot 15 die ik al kwijt ben dankzij de zwangerschap :)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik was na een week alweer op gewicht
    was ook maar 10 kilo aangekomen in totaal en na de bevalling was ik er al 7 kwijt

13. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Mijn zoontje is nu 3 maanden.

Ik was 22 kilo aangekomen, nu na 3 maanden moet ik er nog 3 kwijt dan is alles er weer af.
    Ik kan mijn oude broeken wel weer aan, alleen puilt er dan zo'n mooie rand bovenuit... 8)

Ik doe er niet echt mijn best voor, ik heb het druk met 2 kids + werk en huishouden dus het gaat redelijk vanzelf.

Ik hoop dat het zo blijft. Ik heb sinds eergisteren een spiraal laten zetten en ik heb al gelijk weer last van de vreterij....dus ben bang dat ik nu weer aankom.

14. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik was 27 kg aangekomen :confused: ! Haha, ik was echt zo'n aangespoelde zeekoe! Gelukkig was ik het meeste snel kwijt (vocht ;) ) en de laatste kilo's gaan minder snel (ik moet er nog 3,5)maar ach, ik doe er ook niet zoveel aan aangezien ik nog borstvoeding geef.
    Als ik trouw zou gaan sporten dan kom ik wel weer terug op mijn oude gewicht maar ja, de bank zit 's avonds zo lekker ;)

Gelukkig kan ik mijn broeken wel wel weer aan maar ook ik heb last van zo'n mooie rand 8) Very charming.....

15. ik wil ook mijn broeken weer aan kunnen, of wil ik nu te snel haha

ik ben 22 kilo aangekomen en er zijn er nu 10 af. zit nog steeds in mijn zwangerschapsbroeken en mijn eigen broeken komen niet verder dan mijn bovenbenen. moet zeggen dat mijn buik al wel bijna weg is.
    ik ga iedere dag bijna een uur wandelen en ik geef borstvoeding, snoepen doe ik niet want mijn eetlust is met mijn kindje mee gegaan dus moet voor het gewone eten al moeite doen.

iemand nog tips? mijn broeken liggen gewoon in mijn kast te schreeuwen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oordopjes?

Nee geintje :p
    Misschien dat juist als je netjes 3 x p dag + 3 tussendoortjes (verstandige) neemt je die laatste beetjes ook kwijt raakt.
    Misschien is je lichaam t wel aan t opsparen omdat je nu niet zoveel honger/zin in eten hebt en je dus minder eet?

17. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Ik moet nog 8 kilo, 6 is er inmiddels af...

18. haha wilma oordopjes, das een goeie haha

ik probeer nu idd 3 keer per dag te eten en dat lukt wel maar tussendoor heb ik echt geen zin.
    het is dat ik bv geef en dus 1 keer per dag fruit moet en soms ´s avonds een stukje peperkoek of yoghurt maar dat moet ik dan gewoon van mezelf.
    is het ook nog van dat rotweer en kan ik dus niet gaan wandelen.
    ach ja komt allemaal vast wel goed. hoop ik hihi

xxxxxxxxxxxxxxx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik was in de zwangerschap 25! kilo aangekomen. Moet nu nog steeds 10 kilo kwijt zien te raken. Ze zeggen dat je met borstvoeding sneller op je oude gewicht bent. Nou IK niet. De weegschaal blijft hetzelfde gewicht aangeven en ook mijn broeken komen niet verder dan mijn bovenbenen. Ik loop dus ook nog steeds in zwangerschapsbroeken. En ik snoep niet eens!
    Wil ook niet echt gaan lijnen omdat ik borstvoeding geef.

20. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Zeg maar gerust 12 maanden ontzwangeren hoor wat dat betreft. Ik ben met 1.76 cm en 66 kilo de zwangerschap begonnen en was 14 kilo aangekomen. De laatste 2/3 kilo gingen er lange tijd niet vanaf, echt het snoepvet denk ik.

Nu Fleur 15 maanden is weeg ik 64 kilo dus 2 kilo onder mijn begin gewicht maar daarvoor ben ik dan wel 1 maand totaal suikervrij gaan eten dus ook geen verborgen suikers zoals brood, witte pasta en rijst....beetje extreem maar het heeft wel geholpen en een lekkere platte buik :D

"tis niet makkelijk dat zwangerschapsgewicht...echt balen. Het duurt in ieder geval 9 maanden maar ik denk dat de meeste dames niet helemaal weer terug op het oude gewicht komen.

Sterkte dames,

M

Deel Deze Pagina