Desperate Housewives (spoilers)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by stef, Apr 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Wie kijkt er ook naar?

Ik ben super benieuwd waarom Lend zo overstuur is aan het einde van de serie.

Is het omdat haar hele huis weg is of omdat haar gezin onder het puin ligt hebben jullie een idee?

Groetjes stef

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,179
    0
    0
    Den Haag
    Desparate housewives is de enige serie die ik kijk, vind het een super serie.

Ik vraag me idd ook af waarom Lynette zo overstuur is, aan het begin werd er gezegd dat er gezegd dat iemand man zou overlijden en nog iets maar dat heb ik net niet goed opgevangen.
    Heb Tom en de kinderen deze aflevering niet gezien zouden die nog in het huis zitten ?

3. MommyMe

MommyMe Lid

Mar 30, 2008
    31
    0
    0
    Er werd gezegd dat iemand haar echtgenoot zou verliezen en een vriendin.

De echtgenoot hebben we gezien, Victor werd doorboord door iets van de orkaan, dus dat lijkt me een dooie echtgenoot.

Dan moet er dus nog een vriendin overlijden. Bree, Lynette, Susan en Gaby zijn het niet, want die hebben we gezien. Misschien die Ida, die vriendin van McClusky? (of hoe ze ook heet ;) )

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,261
    4,492
    113
    De dode echtgenoot lijkt mij inderdaad Victor te zijn.

Lynet zal wel zo in paniek zijn omdat haar gezin onder het puin ligt (lijkt mij toch dat je eerst kijkt of je man en kids ok zijn en dan pas je huis)

Maar wie die dode vriendin zal zijn.?

We zullen het volgende week wel zien.

Groetjes Anita

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    was toch de voorlopig laatste aflevering?

6. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Volgens de site van Net5 komt t volgende week gewoon weer hoor.

7. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ja ik zit volgende week weer voor de buis!

6 mei stopt het want dan komt uggly betty weer om 20:30

8. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ah hebben we er dus nog 1tje te gaan. Irritant zeg, dat we er elke keer maar een paar krijgen en dan weer een paar maanden niks..kunnen ze niet beter wat langer wachten en er dan wat meer uitzenden? :(

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

****spoiler***

Als je het niet wil weten, stop dna met lezen! :p

Ik heb gister gegoogled, ja kon het niet laten haha. En Lynette gilde zo omdat haar man en kinderen onder het puin lagen. Victor is idd dood. Carlos is blind. Edie en Gabrielle gaan samen op zoek naar het geld van Carlos en Ida is ook dood. De rest leeft nog, dus Lynette heeft voor niks staan gillen hihi.

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

nou ik zou ook gillen als mijn man en kinderen onder de puin lagen ;)

Of.....
    heb ik het nou verkeerd gelezen?

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Tja, ik zou ook behoorlijk gillen. Maar gelukkig leven ze allemaal nog, dat scheelt weer. je zal maar in 1 klap je vijf kinderen en je man kwijt zijn terwijl je net kanker hebt overleefd. Gelukkig is het niet echt he :p

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Nee Het is niet echt hoop ik, maar de wereld zit vaag in mekaar. Dus zou me niks verbazen als iemand op de wereld het wel mee heeft gemaakt

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het ook een superserie en had er een topic over geopend een tijdje terug maar er reageerde (bijna) niemand in dus hij is een beetje doodgebloed ;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/about82747.html

Ik vond het dinsdag een heeeeele spannende aflevering!

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Oooooooo wij kijken altijd de amerikaanse versie....vraag me niet hoe. Mijn vriend download deze altijd dus de aflevering van nederland hebben wij al lang gehad. Ik wilde toen echt niet wachten aan het einde van vorig seizoen. Dus mijn vriend die zoekt ze netjes iedere week op en gaan we samen een afleveringetje smullen. Hij vindt het gelukkig ook een leuke serie.

Ik zal niks veraden, tenzij iemand dat wil natuurlijk.
    Dan stuur me maar een pb-tje!

Share This Page