Ik ben niet anders al velen vermoed ik , vandaar dat ik mij afvraag hoe snel het bij jullie weer raak was na een curettage(hysteroscopie)? En hoelang heeft het daarvoor geduurd (voor je curettage/hysteroscopie) om zwanger te raken? Ik weet dat ik hier verder niets uit op kan maken hoor, maar misschien dat het me wellicht wat hoop kan geven. Ikzelf had na eindelijk 11 rondes een positieve test in handen, superblij natuurlijk! Helaas werd dit een ma en 5 augustus een hysteroscopie gehad om het restweefsel te verwijderen. Nu had ik een paar klachten die ik bij mijn zwangerschap ook had, dus had wellicht hoop dat het meteen weer raak was.....helaas is dat niet het geval. Graag lees ik jullie ervaringen, alvast bedankt voor reageren.
Ik heb eind 2012 een ma bij bijna 12 weken gehad waarvoor een curettage. In 2013 7x een hystroscopie gehad ivm een groot septum wat in delen verwijderd moest worden. September 2013 weer zwanger (5e tp) en dat Is ons zoontje geworden. Situatie niet echt te vergelijken dus maar goed. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn maar dan blijvend!
in juli een curretage gehad na ruim 9 weken zwangerschap. Het was de eerste ronde meteen raak. Nadat de bloedingen gestopt waren nieuwe poging (met groen licht van gynaecoloog) en helaas vorige week mijn menstruatie begonnen. Ik hoop snel te kunnen melden dat het weer raak is, maar helaas even wachten
Had na 18 rondes positive textiel in handen. Helaas na 8 weken miskraam en curettage. 11 weken daarna voor het eerst weer ongesteld. Nu weer voor de eerste ronde bezig. Dinsd5of woensdag is mijn eisprong. Hoop dat het meteen raak is. De volgende x dat ik ongesteld moet worden ben ik op vakantie. Ik ga geen test meenemen. Zie het vanzelf wel..
Hier een curretage gehad in juni 2016. Ik was net als jij zwanger geworden in de 11e ronde. Tot nu toe nog steeds niet zwanger. Dit is mijn 3e ronde na curretage en volgende week mijn nod.
Hier in december 2014 gecurreteerd en helaas nog steeds niet zwanger.. dus niet echt een succes verhaal hier
Bij ons was het de eerste keer bij de 2e ronde direct raak. Werd helaas een miskraam en ik vermoed zelf dat het een curretage gaat worden (heb niet het idee dat alles afkomt/af is gekomen). Ben heel benieuwd of het de 2e keer ook zo makkelijk lukt. Voor mijn gevoel hoefden we elkaar maar aan te kijken en ik was zwanger, hoorde dat ook terug van veel familie. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel weer raak is en ik lees graag mee voor ervaringen.
Hm niet geheel de succesverhalen waarop ik had gehoopt, maar in ieder geval wel realistisch . Rot meiden dat jullie het ook hebben moeten meemaken, en ook nog wachten op een goede zwangerschap. Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie nu! Na de hysteroscopie had ik wel na circa 2 weken een eisprong, aan de hand van ovulatietesten gemeten. Moet dinsdag ongesteld worden, maar omdat ik me niet in kon houden met testen....eigenlijk al duidelijk dat het deze ronde in ieder geval niet raak is! Ik ben nu 35 jaar...baal een beetje dat mijn leven is gelopen zoals het is gelopen. En ik sinds vorig jaar pas voor een zwangerschap kon gaan. Hoop zo dat het ons allemaal snel gegund zij! En Zuri wat leuk dat je een meisje krijgt joh , en tnx voor het reageren hier .