Hoi allemaal, sinds een paar dagen weet ik dat ik pril zwanger ben, maar nou blijft mijn temperatuur niet stabiel hoog, ik maak me enorme zorgen… Heeft iemand anders ook een aflopende temperatuur gehad en toch gezond zwanger?
Ik zou niet meer gaan temperaturen… dat kan volgens mij heel erg fluctueren en hoeft niet per sé stabiel te zijn bij een zwangerschap. En het maakt je alleen maar onzeker. Je kan beter gewoon afwachten (en evt een test doen voor de oploop), hoe moeilijk ook..
Bedankt voor je berichtje! Ik maak mezelf ook makkelijk gek hoor… Ik heb zondag een digital gedaan en die gaf aan zwanger 1-2. Maar vandaag nog steeds 1-2, had dat dan niet ook al hoger moeten zijn. Ik lees bij zoveel dames dat dat al minimaal 2-3 is op nod..
Het ziet er niet heel geruststellend uit hé? Ik ben na een positieve test altijd gestopt met temperaturen, dus kan je geen goede ervaring delen. Heb je alleen de CB gedaan? Of ook een reguliere streepjestest? De CB kan je ook open breken geloof ik, om de streepjes te vergelijken. Op zich hoeft 1-2 weken op deze termijn niet per se slecht nieuws te zijn, maar ik snap dat je liever nu 2-3 had gezien.
Ik heb naast de clearblue ook de Kruidvat 2v5 gedaan. De onderste is van gisteren, dat was (denk ik) mijn nod. De middelste is van zondag en de bovenste van zaterdag. Hij lijkt iets op te lopen, maar vind ze nog zo licht
Oef deze zijn wel erg licht. Dat icm je temperatuur (mits strikt volgens de regels getempt) ziet het er niet hoopvol uit voor 15 dpo
Dit is inderdaad erg licht. Ik vrees dat je wel bloedverlies kunt verwachten in de komende dagen.. Veel sterkte! ♡