Wie wil er even naar mijn temperatuurkaartje kijken en meedenken? Ik had woensdag en donderdag een positieve ovulatietest rond 17 uur. De test van woensdag was echt een knaller en die van donderdag ook positief, maar niet zo knallend als woensdag. Ik verwachtte mijn eisprong dus eigenlijk op vrijdag. Maar... mijn temperatuur is vandaag pas omhoog gegaan. Kan dit betekenen dat ik pas gisteren mijn eisprong heb gehad? Dat is dan 3 dagen na de eerste positieve ovulatietest en 2 dagen na de tweede positieve test. Wat denken jullie?
Ik denk inderdaad dat je je ei pas gisteren had. Dat kan hoor, bij mij is het ook wel eens op de vierde dag na een positieve ovutest en meestal op de derde dag. Je tempstijging is wel mooi duidelijk! Wow!
Mijn temperatuurkaartje is nog nooit zo stabiel geweest (voor de ovulatie) als deze ronde, dus ik vond het er ook wel goed uitzien. Ik hoop dat we goed geklust hebben; hebben voor het laatst op donderdagavond geklust. Maar goed, daar is nu toch niks meer aan te doen!