wanneer was er bij jullie hart actie te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aloha, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik hoop ook dat je goed nieuws hebt gehad, en er nu lekker van aan het genieten bent!

2. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Jeetje, je houd ons wel in spanning hoor!! ;)

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    zo echt wel....zit al heel de dag aan jullie te denken! en mijn duimen hebben bijna blaren van het draaien ;)

4. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Blaren?? Dik eelt bedoel je!!!!:D

5. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hoop zo dat alles goed is!

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Zit hier ook nog te duimen!!

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Even kort. Doe straks het verhaal. Maar het is niet goed. Alles groeit maar het hartje klopt niet.

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Meis toch!
    Bestaat er nog een kans op een wonder?

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    even gekopieerd van het november topic *

Nou hierbij dan ik denk mijn laatste bijdrage als 'zwangere' aan het november 2011 topic.
    Vruchten en vruchtzakje waren gegroeid maar niet genoeg en geen hartje. Ik ben er kapot van mede omdat ik 3 maanden geleden ookal mijn vader ben verloren en deze zwangerschap onverwachts maar super gewenst als lichtpuntje kwam. Mijn vriend heeft gisteren gezegd dat hij als dit achter de rug is eerst weer rust wil met zijn tweeën en dus niet direct weer wil proberen zwanger te worden terwijl ik dit wel wil. Ik hoop dat ik hem nog duidelijk kan maken dat een nieuwe zwangerschap niet plaatsvervangend werkt en juist goed is voor mij.

Ik heb sinds gisteravond ineens geen kwaaltjes meer borsten krimpen enz ik vind btg vreselijk om te weten dat er iets aan het sterven is in mij en ik er niets aan kan doen. Ik vind het ook héél erg dat niemand in mijn omgeving snapt hoe ik me voel. Het is zo raar dat ineens je toekomst beeld weg valt. En ook rijmt het niet met mijn gevoel ik dacht echt dat het goed zat zelfs nu denk ik dat nog een beetje. Komt ook omdat het bij mij wel groeit maar dus blijkbaar geen hart actie ontwikkeld. Ik krijg woensdag nog een echo als ik dan nog geen miskraam heb gehad. Om mij voor 300% te overtuigen dat het niet goed is. De gyn was hiervan al overtuigt zei ze.

Ik wil afwachten op een miskraam door mijn eigen lichaam, een curretage schuif ik nog even vooruit ik wil er niet aan denken hoe het frummeltje kapot word gezogen ( sorry voor de mensen die dit gehad hebben ) als het niet anders kan dan kan het niet anders en moet het wel, maar ik zou het liefst alles zelf opruimen en bewust meemaken. het proberen op te vangen en dan te begraven met een mooi boompje erop of iets dergelijks. me zus heeft ook eens een miskraam gehad en die gaf me de tip het op te vangen want je hele leven vergeet je het nooit meer als je het bv door de wc spoelt zei ze.. goed punt vinden wij dus bij ons staat het emmertje wat in de wc past klaar. helaas. en met veel verdriet.

Ik hoop dat jullie allemaal een veel mooiere en gezondere zwangerschap tegemoet gaan.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meid wat heftig! Heel veel sterkte.
    ik had vorig jaar een miskraam, maar daar was geen vruchtje ontwikkeld. Ik wilde alles zo snel mogelijk uit me hebben en ze hebben me er met spoed tussen gepropt op de ok.
    Maar dat is ook een gevoel, ik moest gewoon niks doods en iets wat er niet hoorde in mij hebben.
    misschien was dat met een vruchtje anders geweest, ik weet het niet.
    Ga dit eerst even samen met je mannetje goed verwerken, blijf veel praten en dat zwanger worden moeten jullie echt samen achter staan. Sowieso moet je lichaam eerst even bijkomen voor je weer echt aan de slag kan, dus niks overhaasten meis!

11. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Jeetje meis, wat een schrik....
    heel veel sterkte met dit alles,
    en praat vooral goed met je mannetje, en neem de tijd om alles te verwerken!

knufff

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    :( Ach wat erg voor je meis! Sterkte de komende tijd!

13. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Jeetje aloha!
    wat een ongelovelijk naar nieuws.
    ben er eigenlijk een beetje stil van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

maar ik wens je heel veel sterkte.

Liefs

14. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Meis we hadden allemaal zo anders gehoopt voor je.
    Weet wat voor onzekerheid je al in hebt gezeten en dan dit nieuws krijgen is heel erg.
    Hier ook flink zenuwachtig en je hoofd loopt over.
    Lijkt me niet makkelijk te plaatsen dat je kindje toch groeit maar dat het hartje niet wil gaan kloppen. Het is gewoon niet eerlijk.
    Mag ik wel vragen aan je hoe groot je kindje nu was, en op hoeveel weken ze je nu gezet hebben, dit geeft mij een beetje een indicatie omdat we gelijk liepen.
    Snap dat je dit waarschijnlijk voorlopig niet zal lezen, want je moet dit gewoon een plekje geven wat voor jullie het meest prettig is, al blijft de situatie geheelonprettig natuurlijk.
    Meis heel veel sterkte de komende tijd, want zal nog best heftig worden.

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Even kort.
    Vruchtzakje op breedste punt 19 mm
    Vrucht zelf 3 mm

6 weken 3 dagen.

Ik vroeg nog of ik niet gewoon minder ver was maar de gyn zei dat dat niet kon want 2 en halve week eerder had ik vruchtzakje van 2 mm. Ik kon me herinneren dat ze toen zei dat ik onder de 4 weken zat en herinnerde haar hieraan maar dit wuifde ze weg.

16. Ria32

Ria32 Niet meer actief

dank je wel lieverd dat je toch de tijd en moeite neemt om dit erneer te zetten.

Heb nog steeds toch een klein beetje hoop dat je volgend week toch een knipperlichtje ziet, wonderen zijn de wereld nog niet uit, ben in ieder geval in gedachten bij jullie, en snap hoe onzeker en pijnlijk dit allemaal is.
    Weet dat je niet alleen staat meis.

17. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Ze zeggen wel eens je leeft tussen hoop en vrees, maar dat slaat echt wel op wat we mee maken zo.

18. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ooh lieve aloha...

Ik zit ook nog hier rond te speuren en te hopen op een wonder dat ik volgende week in het ziekenhuis toch een kloppend hartje te zien ga krijgen. Mijn vruchtje was afgelopen woensdag 8 mm en de echoapparatuur gaf 7 weken aan, gebaseerd op de grootte van hetvruchtje. Het wil er gewoon nog steeds niet in dat het echt over is. Ook omdat ik verhalen gelezen heb van een kloppend hartje bij 7 weken en 5 dagen.. Jij moest toch ook as woensdag naar het ziekenhuis? Ik moet ook dan.. 15.40 uur. Ik ga heel hard voor jou en mezelf hopen op een wondertje..

Dikke knuf

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    nou.. ik heb vanavond een second opinion bij de verloskundige.. kwart voor 7.. ik vertrouw het ziekenhuis niet.. wellicht tegen beter weten in.. of wellicht vanwege mijn eigen ontkenning van alles.. maar een 2e mening over hoe en wat lijkt mij nooit verkeerd al is het maar om het beste te doen voor mijn gedachten enz. ik reken nergens op alleen op iets meer voorlichting en wat te verwachten enz enz in het ziekenhuis was er geen tijd voor vragen en werd er maar zo kort en snel gekeken dat ik er niets van geloof. verloskundige gaat kijken met een echo mocht er iets zichtbaar zijn waar ik niet vanuit ga maar wellicht wel.. wie weet.. in elk geval nemen ze daar de tijd voor me en zijn ze daar menselijker.

word vervolgd

20. Ria32

Ria32 Niet meer actief

Meis heel erg goed van je dat je dit doet, al is het maar voor je eigen geruststelling, ben blij dat ze daar wel de tijd voor je nemen, het ziekenhuis komt ook niet altijd tactisch over, gelukkig weet ik voor dinsdag dat we een gyn krijgen die we vaker hebben gehad, toen om zwanger te raken, en nu om t ekijken of ons kindje hopelijk leeft en hopelijk gegroeit is.

Heel veel sterkte vanavond, en ga toch duimen voor goed nieuws voor je.

Deel Deze Pagina