wanneer was er bij jullie hart actie te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Aloha, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    bedankt lieve ria

ik heb tevens ineens een abces in mijn lies dus kunnen ze meteen daar even na kijken. had ik vroeger ook altijd als ik ongesteld moest worden in de pubertijd tot 2 keer toe weg laten snijden, en dat wil ik nooooit meer! 1 keer vanzelf geknapt door elke dag uren in bad met bio tex te weken.. helaas nu geen bad meer dus zit er maar met een washandje tegenaan de hele dag. kan amper lopen liggen staan of zitten.. kan er ook nog wel bij dit.. als het nou voor een goed doel is alla maar nu is het waarschijnlijk nergens goed voor en komt het door hormonen die er voor niets zijn.. maar ergens heel diep van binnen geeft het toch hoop.. vanavond zullen we het weten.. bedankt voor het toch duimen.. ik durf het zelf bijna niet uit te spreken maar ik heb nog een ietsiepietsie hoop..

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Sterkte vanavond en ik duim met je mee voor een wonder.

3. Ria32

Ria32 Niet meer actief

ze zeggen altijd hoop doet leven.
    Hoop dat dit jouw kleine ukkie is gegeven.

Heel veel sterkte vanavond in gedachten ben ik bij je.
    Leef ontzettend met je mee.
    Soms vergeet ik bij mezelf de onzekerheid waar we zelf inzitten.

hoop dat ze je kan helpen met je lies ook, daar zit je zeker neit opt e wachten nu.

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Sterkte vanavond! En het kan zijn dat het hartje pas met 8 weken klopt, dus ik zou toch echt minstens tot die 8 weken wachten. Hoe kan het anders groeien als het niet goed zit? Ik begrijp het niet. Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder voor je.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@TS: Ik wou ook nog even je op het hart drukken om vooral nog even af te wachten: zolang er groei is iig!
    De conclusie dat het een miskraam is, lijkt me namelijk wel wat kort door de bocht. Het KAN altijd zijn dat je gewoon wat minder ver bent dan je dacht.
    Op zich staat het er niet erg rooskleurig voor, dus de kans is idd wel aanwezig, lijkt mij, dat het mis gaat, maar ik zou dat persoonlijk liever even afwachten tot je dat 100% zeker weet, dan dat je al vroeg in gaat grijpen en je later toch weer af gaat zitten vragen of het niet toch goed had kunnen gaan.

@rebekka: groei hoeft niet perse te betekenen dat het goed zit. Ik heb bij 12 weken ontdekt dat er enkel een leeg vruchtzakje zat, en bij 14,5 week een miskraam gehad, maar de placenta groeide gewoon door...

6. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Nooit geweten dat dat kon. Ik hoop voor TS dat dit bij haar niet het geval is.

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Morgen goed verslag maar nu even kort. Het is echt niet goed maar ikzelf voel me nu rustig en duidelijk. Word vervolgd

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    wat goed dat je dat gedaan hebt! Wist niet dat dat zomaar kon...
    Zit hier ook nog met een heel klein beetje hoop dat volgende week wel een hartje klopt bij mijn frummeltje.. Erg onwaarschijnlijk, maar kan hetnog niet helemaal geloven..

9. Ria32

Ria32 Niet meer actief

en hier nog eentje, die hoop heeft dat dinsdag alles er anders uitziet. heb er wel een hard hoofd in, maar dat hele kleine beetje hoop is er nog al ben ik er echt bang voor voor de echo dinsdag.

10. Ria32

Ria32 Niet meer actief

aloha ben blij dat je nu gehoort bent en eindelijk duidelikheid gekregen hebt, dit maak om alles te verwerken het ook makkelijker dan de onzekerheid waar je in verkeerde, nu hebben ze het waarschijnlijk zo uitgelegt dat je er rust door gekregen hebt, en een manier kan vinden om dit een plekje te geven.

Sterkte meis.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goed dat je gewoon bent blijven checken tot je er zelf zeker van was! Wat ontzettend jammer dat het toch mis is.
    Sterkte!

12. velvet

velvet Lid

22 jan 2011
    84
    0
    0
    wij hebben 25 maart ons kindje hartje gezien ik ben nu 7 weken en 4 dagen jeetje wat was ik blij. Ik had met 5 weken ook een echo laten maken maar was niks te zien toch wel een beetje eng. Nou moet ik over 4 weken weer terug .

Deel Deze Pagina