Snap het niet echt meer helemaal rechts is van vandaag. Urine was wel donkerder dan bij de vorige testen maar wel later op de dag pas... wie snapt dit? Heb ik nu pas een positieve misschien?!
Ik vind de 3e van boven ook positief. Dat is die van 6 mei. De controlestreep is daar lichter dan de andere contolestrepen en de teststreep donkerder. Met een ei op 8 mei zou je nu op 13 dpo zitten en kan het zijn dat ie op hcg reageert nu. Ik zou eens een zw test doen.
Een nieuwe van net erbij... het wordt steeds erger haha. Wil liever nog geen zwangerschapstest doen tot ik echt over tijd ben met tenminste mn kortste cyclus. Dan is morgen mn NOD. Langste cyclus is NOD 1 juni pas...
Dit is hem opgedroogd Heb het net aan mijn man verteld maar die reageerde er niet echt op dat het een zwangerschap kan betekenen. Hij wil ook even wachten tot na mn NOD. Ik heb nog 1 ovutest, die ga ik morgen doen. Als die niet lichter is dan ga ik waarschijnlijk donderdag een zwangerschapstest doen. Ik hou jullie op de hoogte Ben vandaag ontzettend moe maar dat heb ik wel vaker zo de eerste werkdag na het weekend. Ook weet een beetje gevoelige tepels en wat buikpijn maar dat kan ook allemaal eisprong gedoe zijn.
Ik snap echt niet dat je het uit kunt houden tot donderdag, kun je niet morgenochtend een zwangerschapstest doen om alle nieuwsgierige volgers hier tevreden te houden?
Ik denk toch dat ik aardig gelijk heb met de optie dat je toch zwanger bent Denk dat je ook een knal zw test gaat hebben
Hahahahahahaha ik krijg kriebels van julliegeloof namelijk echt niet dat ik zwanger ben Ik ben zo iemand die van die maffe dingen heeft zoals 4 positieve ovulatietesten achter elkaar zonder dat er wat aan de hand is
Ik hoop steeds als hier een berichtje wordt geplaatst dat je een zw test hebt gedaan!! Ben zo nieuwsgierig!
Hahahaha sorry voor alle spanning damesNee nog geen zw test gedaan. Vanmiddag die laatste ovutest en daarna even met mijn man overleggen of we morgen een zw test gaan doen. De kans bestaat dat hij het overdreven vindt en nog even wil wachten, dan doen we dat. Heb vrijdag sowieso om 15:10 een afspraak bij de huisarts staan om het even over de positieve ovutesten en mijn wisselende/lange cyclussen te hebben. Ik had gisteravond en heb vandaag hoofdpijnnu wel minder dan gisteren maar het is er nog wel. Ik ga de middag maar lekker thuis werken denk ik.