Getsie, Ik heb vaak dat ik savonds (zoals nu) hoofdpijn heb. Dan ga ik lekker in bed liggen en als ik dan net slaap dan begint de kleine te huilen omdat ze honger heeft en dus wil eten. Ik ben erg moe en krijg niet echt rust omdat ze vaak honger heeft. Wat kan ik doen? Overgaan om overdag borstvoeding en snachts flesvoeding zodat ik kan uitrusten of hebben jullie andere tips? Alles is welkom want ik weet het niet meer😔 Kan elke avond wel in huilen uitbarsten omdat ik zo'n hoofdpijn heb en heel erg moe ben. Liefs marieke
Misschien kun je overdag wat rustmomentjes pakken als je kleine meisje slaapt? Zodat je in ieder geval voldoende slaap krijg. Heb je het idee dat je hoofdpijn komt door vermoeidheid of door een andere reden? Anders zou je evt. even je bloeddruk en hb kunnen laten checken? Succes hoor!
Kun je slapen terwijl je kleintje slaapt? Of anders kolven, zodat je man dat kan geven? En dan meteen na jouw slaap weer zelf voeden? Kijk, 'voeden op verzoek' mag ook op jouw verzoek he.. Edit: maar zo kort ertussen is dus echt wel normaal.. Hoe vermoeiend ook.