ik heb dus gisterochtend samen met me man 7uur ın de ochtend pos. getest. ben niet naar wek gegaan, lekker rustig thuis. ık vroeg altıjd wat krıjg ık van je als ık je een kınd geef?maar kreeg nooıt echt een antwoord. komt hıj gisteravond thuıs. (k was het al vergeten toto hıj rıchtıng zıjn jas lıep) hıj zeı nee geen cadeau. nou ja, ık was het toch vergeten en had er nıet op gehoopt komt hıj even later met een pakket van een juwelıer stond versteld maak ık het open ıs het een fopspeen, kwaad was ık, wat heb ık daar aan helemaak nıet romantısch. ben ık even ergens anders mee bezıg komt hıj met een zwart fluwelen sieraaddoos een gouden kettıng met 3 vlindertjes onder elkaar vaan groot naar klein. kındje+mama+papa . hıj vroeg of hıj eerder weg mocht van werk en ıs naar de juwelıer geweest. is hıj lief of ıs hij lief? (ık zal er bınnenkort een foto van maken voor ın me album )
bedankt allemaal. ben zo blij ik wens een ieder die zw wil worden deze vreuge toe. groetjes allemaal nisa
gefeliciteerd, maarre......sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou boos worden als hij je een speen geeft....? is toch superlief lijkt mij, tenminste zou ik wel vinden...tuutlijk, beetje flauw dat hij dat in een juweliersdoosje doet, maar om daar nou boos om te worden.... gelukkig heb je een hele mooie ketting gehad, superromantisch van hem!
Mee eens! Mijn vriend heeft mij dus wel als 'echt' kado een fopspeen met 'i love mama' erop gegeven. Nou ik was er hartstikke blij mee! Alsnog gefeliciteerd en geniet ervan .
ik ben echt overal blij mee wat mijn lief meeneemt. al is het maar een reep chocola. gewoon het idee dat ie aan je denkt.
ik kreeg laast ene geplukte mooie bloem,uit de gemeente tuin we vonden het zo leuk dat die nog bloeide in die tuin in deze tijd,dat hij hem plukte voor me,smolt ik gewoon van weg
Gefeliciteerd.... Bij ons zijn het vooral de oma's die met allemaal kado's komen... Wij hadden het niet verwacht na een aantal negatieve testen. 2 dagen voordat we naar de huisarts gingen kwam het in me op en zei tegen man lief van ga nog ff een test doen... Nou positief, Toen ik beneden kwam was hij zo van slag dat het enige wat hij zei: had je dat niet later kunnen zeggen, zit net te eten haha... Nu is hij helemaal gelukkig en kunnen we niet wachten tot we 15 dec naar de vk kunnen en ons kindje kunnen zien
Waarom moet jouw vriend een kado geven als "jij" hem een baby schenkt? Baby's maak je samen.... en dat kleine mensje wat in jouw buik groeit is al een HEEL groot kado. Geniet van de mooie tijd!