Hallo, Ik heb sinds vrijdag/zaterdag buikpijn en ook onderin. Het is pijn zoals je wel eens hebt met diarree. Dacht eerst van misschien wat buikgriep of diarree maar dat is het niet want het zet niet door. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een 2e. Ik gok dat ik deze week ongesteld moet worden maar weet het niet 100% zeker. Normaal heb ik nooit pijn etc voor mijn menstruatie. Heeft iemand dit ook meegemaakt??
Ik had het paar dagen voor nod. Toen het raak was bedoel ik. Maar dan wel met diarree erbij. Dit heeft geduurd tot ongeveer de 6e wk van mijn zwangerschap.
Het vreemde is dat ik nog steeds wel wat pijn voel..Het is niet zo erg dat ik een paracetamol moet maar gevoeloos is het ook niet.. HELP!!!
Je kan ook nog wachten tot zaterdag en dan nogmaals testen. Buikpijn heb ik zelf nu al ruim een week. Misschien handig om je cyclus bij te gaan houden, zodat je weet wanneer je NOD is? Iets anders zou ik momenteel even niet weten.
Ja we zijn nog net begonnen en weet mn nod niet dus is het even afwachten.. Ik ga het als ik het weet zeker bijhouden. Succes!!
Inderdaad even afwachten, maar goed, van zelf gaat het beter. Lichamen zijn en blijven vreemde dingen. Zo onvoorspelbaar ook.
Hoi! Ik heb ook buikpijn.. Vandaag mn nod maar nog geen bloed te bekennen.. Ook buikpijn en ook diarree.. Rare stoelgang in ieder geval! Ik duim voor je!
Bij mij is dunne ontlasting juist een teken dat mijn ongie eraan zit te komen. Heb altijd last van buikkrampen voor die tijd. Wil je absoluut niet ontmoedigen hoor. Iedereen reageert natuurlijk anders. Gewoon in de gaten houden, en volgende week nog ff testen. Succes!!!
Ach meisje, je bent teveel naar symptomen aan het zoeken.. Het kan echt van alles zijn, probeer je niet te gek te maken, en afwachten is het toverwoord, helaas...
Hoi meid, ik had juist heel erg ongi krampen toen het raak was. Was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden. Pas toen ik 3 uur over 1 rose deed en mijn toastje niet lustte (wat voor mij heel bijzonder is ), kreeg ik door dat er wel eens iets gaande kon zijn. Maar afwachten is het beste. Ik duim mee
Ik had eergister ook erge hoofdpijn buikpijn misselijk tepels deden ook beetje zeer, dus ik dag zou het? Maar nee gister werd ik helaas ongie! Snik snik * Mijn menstruatie is erg verschillend dus ik weet niet wat ik moet voelen. Succes met zwanger worden! Xxx