Hallo, Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden en vanaf de dag dat hij geboren is hikt hij na het eten en niest vaak op een dag . Ik doe al extra water in zijn flesje tegen het hikken, maar toch. Ik vraag mij af of er babys zijn die ook iedere dag niezen? geeft dat aan dat er een allergie is voor iets in het huis? groetjes,
Alyssa niest ook een aantal keren per dag. Ik denk niet dat dit met een allergie te maken heeft, want verder merk ik niks aan haar. Ik denk eerder dat het met stofjes in de lucht ofzoiets te maken heeft. Hikken deed Alyssa in het begin ook vaak, nu alleen nog als ze te snel gegeten of gedronken heeft.
beyza niest ook vaak , maar de kraamverzorgster zij toen dat komt omdat baby`s geen neushaartjes hebben die de stoffen tegenhoudt,dus vandaar dat veel niezen
hier ook veel hikken en niezen! hikken omdat ie te gulzig drinkt of erg druk aan het doen is. Verder is het een heel vrolijk ventje dus maak me er niet echt zorgen om. Nu ik lees dat t niezen komt door het niet hebben van neushaartjes wordt t me ook wat duidelijker idd! groetjes!
Lianna heeft ook vaak de hik, maar dat had ze in de baarmoeder ook al. En niezen, ja heel vaak 1 of 2 keer na het eten.
Joris had ook heel vaak de hik, word steeds minder! En met niezen, Joris niest ook heel vaak op een dag, volgens mijn moeder had dat te maken met het "schoonmaken" van zijn eigen neusje!
Lieve niest ook best vaak Kleine baby's hebben nog geen neushaartje dus alles wat qua stof e.d. in het neusje komt moeten ze van niezen. Lieve nieste toen ze net 10 minuten was kei veel hihi
Haha Denise jah Emir ook hij kwam op de wereld en begon met niezen. Maar ik heb gehoord dat hikken slecht kan zijn voor de baby , zijn er dames die hier ook van gehoord hebben? jah meer dan extra water geven kun je er niets aan doen volgens mij toch?
Dano hikt en niest ook vrij veel. het hikken wordt steeds minder de eerste paar weken een paar keer per dag nu om de dag ofzo. en niezen is vaak 3x achter elkaar, en dan zo'n halve niesgeluid erachter aan hahaha ik lach me rot dan. maarja hikken zou juist goed zijn, daarmee trainen ze hun middenrif, dat hebben ze nog niet zo onder controle tijdens het eten en drinken.
Onze kleine hikt en niest ook vaak. Volgens onze kraamverzorgster niezen ze omdat ze hun neusje nog niet op kunnen halen, dan raken het ze het op die manier kwijt..