vraag over clearblue digitale test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sannie1981, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

vorige week woensdag ( 20 okt) heb ik positief getest met de digitale test van clearblue. deze gaf aan 2-3 weken. naar mijn idee was ik toen 4 weken en 4 dagen.
    nu ben ik dus morgen 5 weken en 4 dagen. ik neig er naar om nogmaals zo'n test te doen om te kijken of er dan 3+ komt te staan. want naar mijn idee heb ik dan een beetje zicht of mijn hcg waarde is gestegen. of heb ik het dan helemaal mis en kan ik dit niet uit zo'n test ophalen?

ik zou nm denken dat wanneer er nog steeds 2-3 weken komt te staan, mijn hcg waarde niet meer is geworden en dus dat het niet goed gaat.

wie o wie heeft hier antwoord op of ervaring en wat zouden jullie doen?
    of maak ik mij zelf alleen maar bang en gek ermee?

liefs sannie

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Niet doen meid maak je jezelf alleen maar gek mee, plus dat hcg waarden schommelen.
    Ga je je zorgen maken voor niks.

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou ook niet testen miss staat er straks 2-3 weken en is er helemaal niets aan de hand. wanneer moet je voor echo deze zou ik gewoon afwachten. anders creeer je misschien alleen maar meer stress wat misschien helemaal niet nodig is. je hebt toch een mooi positieve test gehad, daar zou ik het bij laten :D

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    niet doenn!!!!

ik doe die ook maar 1 keer hahaahah

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    #5 Moon77, Oct 26, 2010
    Last edited: Oct 26, 2010
    De test geeft 2-3 weken aan vanaf de bevruchting en wijzelf rekenen vanaf de eerste dag laatste menstruatie. Volgens mij klopt het dus en is er niets aan de hand:)! Proficiat met de zwangerschap en geniet ervan :D!! Ik heb zelf (helaas nog) geen ervaring met deze test, dus kan je verder geen advies geven.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ja, test geeft idd 2-3 aan als weken na de bevruchting. Dus ben je dan 4-5 weken zwanger.

Zou ook niet nog een test doen, word je alleen maar onzeker van als ie niet aangeeft wat je verwacht.. Er van genieten, en wachten op de echo.

Share This Page