Een positieve ovulatietest wil niet zeggen dat je ei echt springt. Dit kun je alleen controleren door te temperaturen. Misschien probeerde je ei het later nog eens en is dit keer je cyclus langer. Ik zie alleen een hele onscherpe foto..
Ik zie hem maar heb ook ervaringen met deze test dat ze vals positief kunnen zijn . Hopelijk loopt hij mooie op
Ik ga super voor je duimen....maar kan jammer genoeg ook aangeven dat ik iedere keer met die van z&k valse streepjes had...
Zie wel iets, maar durf nog niet blij voor je te zijn omdat k slechte er ervaringen heb met deze testen
Helaas op de testen die ik nu heb gedaan zie je niks meer ben super teleurgesteld.. heb wel super gevoelige borsten.. snap het niet meer
Oh wat jammer! Misschien houd je lichaam je voor de gek? Of je moet nog eeeeven geduld hebben. Moeilijk, ik snap het.
Ja was echt goed geel had bijna niet gedronken vandaag. Misschien moet ik er maar vanuit gaan dat ik dan toch mn eisprong had gisteren ofzo want mn ovulatietesten waren ook super positief alleen raar dat ik sinds k gestopt heb altijd 28 dagen duurde voor dat ik ongesteld was.. en dat zou zaterdag moeten zijn ook 3 dagen van te voren of meer dagen bruine afscheiding dat heb ik nu ook nog niet