Ik ben er ook wat een leek in hoor vandaar mijn vragen.. Er zijn hier een hoop dames die het haarfijn weten
Jaa precies.. lastige is alleen dat t voor iedereen anders is! hahah.. daarmee blijft t ook wel spannend natuurlijk
Gister was nog steeds negatief.. Zaterdag mijn NOD die ga ik nu afwachten want de eerste 5 euro is weggegooid geld 😉 Ik vind het gewoon erg spannend
Gemiddeld duurt de luteale fase (de periode tussen eisprong en NOD) 14 dagen. Omdat jij de jouwe niet weet, zou ik daarvan uitgaan. Dit betekent dat je dan gemiddeld op cd 13/14 je eisprong zou verwachten. Klopt dit met je eigen waarneming qua afscheiding en wat je voelt? De ontwikkeling van een embryo ligt behoorlijk vast (google maar eens op termen als morula, blastocyst of hatching). Het embryo is 6 dagen na de bevruchting (gemiddeld is dat 6dpo) klaar om aan de innesteling te beginnen. Men geeft aan dat de innesteling gemiddeld tussen 6dpo en 10dpo plaatsvindt. Innestelen is niet *bam* 1 moment, maar een proces wat meerdere dagen kan duren. De meeste vrouwen testen op 11/12dpo (2/3 dagen voor NOD, uitgaande van een luteale fase van 14d) zichtbaar positief. Tuurstreepjes vanaf 9/10dpo, maar absoluut niet in paniek raken als je dan nog niks ziet. Vanaf 14dpo ofwel de gemiddelde NOD zou je echt wel een streep moeten zien. Alleen in hele uitzonderlijke gevallen testen vrouwen pas (ver) na NOD positief en vaak komt dat dan toch door een latere eisprong. Zelf testte ik bij de zwangerschap van mijn zoontje positief op 12dpo (7dp5dt ofwel 7 dagen na de terugplaatsing van een 5 dagen oud embryo) in de middag. Waarschijnlijk had ik dus de dag ervoor met ochtendurine ook al wel wat kunnen zien, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd. Is je vraag zo voldoende beantwoord?
Als het goed is zit ik nu op DPO 10 dus ik wacht nog even af ☺️ Al een aantal negatieve testen gehad, zonde geld
9 of 10 DPO een heel licht, maar zonder te turen makkelijk zichtbaar streepje.. Daarvoor niet getest.
Mislukt...... Toch weer gedaan nog steeds negatief... Als het goed is zit ik op DPO 10, zou het nog kunnen?
Hilly, had me niet meer kunnen wensen in je antwoord!!! :-D Thanks... misschien toch eens dan mn eisprong checken, word er nieuwsgierig van hoe dat dan bij mij zit hihi
In de app geeft hij aan als mijn eisprong 15 augustus was vandaag DPO 10 is.. Ik snap het zelf ook niet meer 😩 Daarom ook, als het goed is...
Ah zo! Als 15aug je eisprong was dan ben je vandaag al 11dpo. Je was 16 aug dan 1dpo en t is nu de 26e