Ben net geweest en alles zat nog potdicht de baarmoedermond lag zelfs nog naar achter gekanteld ze kon er niet eens bij... Weet iemand of dit betekend dat het nog wel ff duurt was wel heel teleurgesteld... is mn eerste kindje...
Hoi LisetteV, Hier hetzelfde...Ben momenteel 38,4 weken zwanger en zit ook nog potdicht ...Gisteren heeft de vk gevoeld en er was nog steeds geen verandering. Ben ook ontzettend af aan het wachten...Ik wil m'n kleine knulletje bewonderen! Ik kan gewoon niet meer wachten, hihi... (ps: Het is ook mijn eerste kindje)
Hier ook hetzelfde. Ben nu 38,2 weken en vandaag is er gekeken of ze kunnen inleiden, maar helaas alles zit nog dicht. Ze kunnen bij mij ook niet de boel laten verweken met gel ofzo doordat ik een keizersnede heb gehad. Volgende week weer een nieuwe poging bij precies 39 weken. Bij mijn eerste kindje hebben ze met 37,2 weken ingeleid, toen had ik wel al 2 cm ontsluiting. Helaas is dit toen alsnog een keizersnede geworden. Nu hoopte ik weer op al wat ontsluiting, maar nee dus.
Bij mijn eerste, geen flauw idee, bij mijn huidige zwangerschap was met 33 weken mijn baarmoeder mond al verweekt, het rommelt bij mij ook al sinds die tijd, maar het zet niet door. Het verschilt bij iedereen en kan zomaar in eens verweken en doorzetten.....of nog heel lang doormodderen.