De baby lag met 29 in elk geval niet meer in een stuit en op de echo met 32 weken lag hij al deels ingedaald. Vorige week vond de verloskundige dat hij keurig lag en zie ook dat mijn buik veel lager zit nu. Heerlijk voor m'n longen. veel minder snel buiten adem. Of hij vast ligt weet ik niet.
Beiden niet, tot de vliezen braken en de bevalling begon, toen lagen ze beiden wel ingedaald gelukkig
Inderdaad met 38,3 weken begon mijn bevalling had al 7 cm ontsluiting toen de verloskundige mijn vliezen brak, pas toen voelde ik dat de baby naar beneden schoot dus indaalde.
Hmm ok ben benieuwd. Bij een kennis daalde ie in tijdens bevalling hoorde ik.. Vraagje als ze denken dat je bekken te smal zouden zijn, hadden ze dat toch al wel gezegd? Dat kunnen ze inschatten toch? of blijkt dat pas op het moment van bevallen?
Ik ben nu 35.2,gisteren bij de controle was hij lichtelijk ingedaald lag nog niet helemaal vast. Maar het begin is er.
Hier 36 weken en wel iets ingedaald, mijn buik is ook enorm gezakt en nog meer naar voren gekomen, maar ze ligt nog niet vast. Bij mijn eerste daalde mijn dochter ook pas helemaal in tijdens de bevalling. Ik had enorm irritante weeën van 6 uur tot 14 uur, die maar voor 1 cm meer ontsluiting zorgden, maar de vroedvrouw zei dat ze opeens wel veel lager zat. Krap 3 uur later was ze geboren
Ow das ook laat...Maar goed ingedaald wassie tenminste op tijd toch... Ik ben erg benieuwd hier wanneer en of ie t gaat doen...Hoop het wel..
Hier helaas nog steeds niet. Ligt nog echt boven het schaambeen.. Wellicht komt het omdat uk pas 2 weken in hoofdligging ligt.
Ik weet t morgen Kimmiej maar voel t super goed bewegen boven schaambot. Nu hopen dat t schouders zijn die ik voel en niet t hoofdje haha
Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel is de baby van de week ingedaald. Ik had om de 5 minuten wee achtige gevoelens en mijn buik zit ineens een stuk lager. Ook is lopen lastiger en heb ik een 'raar' gevoel van onderen. Misschien dat ik woensdag meer weet.
Ik ben de eerste keer bevallen middels een ks. Dochterlief draaide nl. met 39 weken nog even in een stuitligging. Zoonlief, daalde pas in tijdens de bevalling, toen de vliezen waren gebroken.