Bij mij is onze kleine meid nooit ingedaald geweest... ook tijdens de bevalling en de 10cm ontsluiting niet waardoor ik wel op de gewone manier kon bevallen, maar uiteindelijk met 2 knippen ben geholpen om haar ter wereld te laten komen.... kleine meid is geboren bij 40 weken en 6 dagen...
Bij beide pas tijdens de bevalling ingedaald. Bij de 1e begon de bevalling met vliezen breken, dus inderdaad meteen moeten gaan liggen anders heb je de kans dat de navelstreng eerst komt. 1e was 1 week over tijd en de 2e 2 weken te vroeg d.m.v inleiden
Hm wanneer ik dit zo lees zou het hier ook nog wel even kunnen duren voordat ik weer meer dan 1 boterham achterelkaar kan eten... Ze ligt hier ook nog lekker hoog. Nooit geweten dat indalen ook pas tijdens de bevalling kan gebeuren.
Hier vrijdag al bij deze en bij de oudste 29 weken.Kan weer eten en ademen hopelijk blijft ze liggen want ze kan nu nog alle kanten op mijn oudste bleef ingedaald vanaf week 29 trapte ze mijn ribben wel kapot.Maar tot nu toe voel bij deze alleen al sinds gister de hik bij mijn vagina dat neem ik voor lief geen blaas of maag trappen.
Als je vliezen breken ga je liggen en de vk komt. Mag je dan wel weer daarna gaan staan, of blijf je kans houden dat de navelstreng eruit komt? Hoe werkt dat?
Mijn baby is ook nog niet ingedaald, hoorde ik net bij de VK. Mijn VK zei dat na het breken van de vliezen, de baby vaak al daalt met het vruchtwater en dus indaalt. Dat controleren ze dan. Als baby bij het breken van de vliezen indaalt en navelstreng of handje zijn niet eerst gekomen, mag je weer andere houdingen aannemen. Spannend he?
Ok duidelijk. Ja zeker spannend..!! Zou het een fijner gevoel vinden als hij wel zou indalen even snel..Ik voel soms wel steekjes onderin enzo maar toch daalt ie maar niet in... En anders hoop ik inderdaad dat er gebeurd wat jij verteld. Heeft jou uk ook lang in stuit gelegen? Vk vermoed dat ie daarom nog niet is ingedaald hier
Nope, geen stuit. Ze heeft zelfs al in het bekken gelegen, wel los... Maar toch zo eigenwijs om er weer uit te wippen. Maar vind het wel spannend. Als baby is ingedaald, weet je ten minste dat het goed zit... Althans, zo voelt dat!
Ik ben nu 39+2 en ze ligt erg ver ingedaald in t bekken, voel t zelf ook heel duidelijk. Ben heeel benieuwd wanneer ze wil komen! Mn eerste zoontje is met 39+2 geboren maar was ook ingedaald voor de bevalling
Nog niks ingedaald hier. Voordeel is dat je noet zoveel druk voelt aan de onderkant, maar die kont in mijn maag is ook niet alles
Hier flink ingedaald met 32 weken, had met 28-29 weken voor het eerst pijnen die volgens de verloskundige achteraf de indalingsweeen zijn geweest. Ligt al vrij 'vast' maar er is nog een hele kleine kans dat ze alsnog draait maar ze zei wel dat ze dan echt heel veel moeite zou moeten doen.. Kan sinds een weekje weer wat beter eten en veeeel minder maagzuur!
Hier van de week flinke steken en lichte krampen in onderbuik gehad samen met harde buiken...Hopelijk is dat wat. Maar durf er niet op te hopen. Elke keer als ik denk mss wat dit het kom ik bij de vk en die zegt nee hoor helaas...
Vanmiddag bij de verloskundige geweest en mini is al ingedaald, hoofdje lag vast in het bekken. Maar ik ben maar een ukkie en heb niet veel ruimte van binnen. Of ze nu toch nog weer helemaal anders kan gaan liggen weet ik eigenlijk niet ... Die vraag schoot in mijn hoofd toen ik weer thuis was