Wanneer was jouw baby ingedaald?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmiej89, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

De eerste vast met 34 weken, de tweede diep ingedaald met ook zoiets. (was er wel blij mee maar fijn is anders..)

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dochter pas bij bevalling...moest best lang met persweeen ook wachten tot mevrouw een keertje diep genoeg ging liggen.
    Zoonlief heeft ook nog niet echt aanstalte gemaakt

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Helemaal niet. Pas een halve dag nadat mijn vliezen gebroken waren zakte ze. Lag scheef en haar hoofd bleef lang hangen daardoor. Was ook behoorlijk gedoe om haar eruit te krijgen.

4. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Bij 36 weken

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik kan hier inmiddels melden dat uk is ingedaald. .:)

6. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Mijn meisje ligt al sinds 30 weken een beetje ingedaald (bibi) maar bij de laatste controle (34+4) nog niet vast. Mijn buik lijkt ook maar niet te zakken en draag heel erg hoog want ben maar 1,58m.
    Heb dus niet het idee dat ze al vast ligt en begin me nu toch zorgen te maken dat ze niet past ofzo. Of kan je stellen dat ze sws past omdat ze al een klein stukje ingedaald is? Over 4 dg weer controle en een liggingsecho.. Spannend hoor want is eerste kindje en wil zo graag gewoon natuurlijk bevallen!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier ligt uk pas sinds 39 weken bibi. Heeft tot 36 weken in stuit gelegen en is gedraaid middels een versie. Volgens mijn vk weet je pas of het echt past tijdens de bevalling. Dan pas gaan ze door het smalste deel van je bekken. Vibi zegt alleen dat ie klem ligt en ook niet meer over de lengte kan draaien.

8. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Maar kindje komt wrs klem doordat t dieper zakt en dieper ligt dan bibi toch? Iig dat lijkt mij logisch? Ligt jouw mannetje vibi dan wel al of nog bibi? Gelukkig een geruststelling dat een eerste kindje nog later kan indalen! Nu nog bevallen, je zal wel ongeduldig worden he 😃

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Mijne lag van de week bibi..mss inmiddels vibi geen idee. Maar mijn vk zei dat dit prima was. Hoef niet meer te gaan liggen als mijn vliezen breken.
    Ik las juist overal dat eerste kindje juist sneller indaald omdat er minder ruimte in de buik is. Na meer zwangerschappen is de baarmoeder opgerekt en heeft je baby meer ruimte tot het einde. Geen idee wat precies waar is hoor. Maar ze kunnen tijdens de bevalling ook nog prima indalen. Dat had een vriendin van mij..pas tijdens weeën. Ervoor lag hij er nog boven.

10. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 27 weken en vanaf 30 of 29 lag het vast.

11. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Baby ligt vast in de achterhoofdsligging!
    😁😁😁 druk gemaakt voor niks!

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah fijn meis;)

Deel Deze Pagina