iemand ook gehad? Dringend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1407, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1407

1407 Lid

21 okt 2014
    45
    0
    0
    Dag dames,

Ik dacht dat het begonnen was dus ging ik naar de vk, maar helaas zijn de weeën nog niet sterk genoeg. Dus stuurde ze me weer naar huis.
    Ze hebben ook gevoelt of ik opening had, en zeiden een beetje bloedverlies na vaginaal onderzoek is normaal. Ik zette me recht en voelde zo iets in mijn slipje lopen, dus ik ging naar toilet en ik had bloedverlies van het onderzoek dus, maar ik vond het eigenlijk best veel maar 4 uur na dat vaginaal onderzoek heb ik nu iets heel donkerbruin in mijn slipje. Weet iemand hier raad mee? wat het is ofzo?

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Donkerbruin is oud bloed, dus klinkt inderdaad als bloedverlies van het toucheren. Zou me er niet te druk om maken. Maar aan de andere kant ben ik een groot voorstander van: als JIJ het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen.

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hoe gaat het nu?

is normaal hoor! Ik verloor de slijmprop na toucheren! Daarna ook oud bloed! Maar indd als je het niet vertrouwd dan vk bellen!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik ook gehad.
    Ik had zelf iedere keer weinig bloedverlies.
    Maar ik had al behoorlijke ontsluiting.

Ik ben er een x bij geweest dat mijn sch-zus getoucheerd werd en die gyn had behoorlijk wat bloed aan zijn handen.
    En daarna ook nog wel bloedverlies.

Deel Deze Pagina