Wie wil haar lijstje met ovulatietesten hier neerzetten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wonderbaby1, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ben namelijk benieuwd naar jullie lijstjes..

Ik heb wondfo testen gebruikt en kan alleen het kabeltje niet vinden.. Zodra ik kan zet ik mijn lijstje hierneer! Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden..

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hierbij een rijtje ovutestjes van sensitest en zwangerenkids. De testen geven het zelfde resultaat..

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hier mijn eerste rijtje, de bovenste is van gisteren. De testen zijn van sensitest. Ik gebruik Clomid om een eisprong op te wekken, de positieve test is van dag 14, dus keurig optijd. Gisterochtend behoorlijk buikpijn gehad en smiddags een negatieve test dus gisterochtend waarschijnlijk mijn ei gehad. Nu op het wachtbankje... ;)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn testen staan in mn album, waren ook van wondfo

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

Spannend Noeska! Ik hoop binnenkort ook eens een positieve ovu te hebben! Is die tweede van boven posi? Omdat niet het hele lijntje dezelfde donkerte heeft? Of komt dat door het indrogen?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dit is mijn rijtje.

wij hebben de 27-28-29e geklust maar helaas 30 en 1(gister) niet
    waren allebei echt te moe om het 'moeten' om te zetten in doen
    dus hopelijk was het genoeg..

na de laatste test, dag erna weer zo goed als wit

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb ook ovulatietestjes in mijn album staan!!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal! Ik krijg m'n kabeltje niet gevonden!! Had graag jullie mening gehad..

Ga morgen nog eens kijken

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Leeuw85 als ik naar de jouwe kijk en naar die van mij dan heb ik de 27e de meest donkere maar denk dat ik de lh-piek gemist heb.. De dagen erna worden de testen weer steeds lichter..

Zou dit kunnen, of kraam ik maar onzin uit..

10. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Ik heb nog geen rijtje maar ééntje... Wij moeten voor een cryu terugplaatsing ovetesten doen, en heb vandaag de eerste gedaan, maar ik weet niet of ie goed is. Zouden jullie voor mij in mijn album kunnen kijken en jullie mening geven, please.
    Hij is niet superduidelijk, maar ik krijg hem er niet beter op...

THANKS

11. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hij lijkt wel positief... Maar idd, de foto is niet heel duidelijk. Kun je niet proberen om een foto te maken op macro- stand? (Das dat tulpje...)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sjak je foto is best 'wazig' dus ik kan het niet goed zien.. Ze zeggen dat het teststreepje net zo dik of nog dikker moet zijn als de controle streep dus als dat zo is dan is bijna je ei

13. sjak

sjak Niet meer actief

Lady en wonderbaby, ik doe morgen nog een test, heb nu vergelijkmateriaal. Als die morgen nog donderder is of juist lichter weet ik wat ik tegen het ziekenhuis kan zeggen en dan heb ik tussen woensdag en zaterdag een terugplaatsing.
    Super dat jullie allemaal reageren, je kan zo onzeker worden in de mmm waar we inzitten!
    Maar we gaan nu positief naar voren en naar een terugplaatsing!

dank jullie!

14. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Mijn lijstje staat in mijn album met een zwangerschap als resultaat

15. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ja de tweede van boven inderdaad, die was de dag van de test zelf donkerder en is inderdaad zo ingedroogd. Heb deze foto natuurlijk een dag later gemaakt, de dag van de bovenste ovutest. Dit is de foto van de dag van de posi test.

16. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Heey meid! Hoe is het met je testen afgelopen? Issie nog donkerder geworden of juist lichter??

17. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Een vraag: ik heb vanmiddag een ovu test gedaan en duidelijk 2 streepjes. Nu vanavond de test opnieuw gedaan en nu is er een streepje lichter... Kan dit zijn dat ik vandaag me ei dan gehad heb? Volgens de berekening was het gisteren alleen heb toen niet getest...

Gr.

18. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb ook een lijstje, maar hoe kan ik dan een foto toevoegen??

19. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Bekijk bijlage 164771

Hier mijn testen.

Na 33 dagen na mijn laatste ongi eindelijk positieve ovulatietest.. Teminste neem aan dat dit wel positief is???

De 1na laatste was van 18.00 en de laatste van 21.00 maar die was wel iets lichter...

Hopelijk nog niet mijn ei gehad... vvond klussen:D:D:D

20. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    kirsten1988: Ik heb precies het zelfde... zie mijn foto's maar

Deel Deze Pagina