Wanneer was jullie zwangerschapsbuikje weg?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Brinta, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha, nee, dat zou je wel verwachten, maar ik ben 23, 17 en 21 kg aangekomen :) Wel echt puur van de zwangerschap, want ik snoep nauwelijks, omdat ik altijd bang ben teveel aan te komen :p Ik ben wel na de laatste 1 maat gegroeid: van 36 naar 38, maar goed, daar mag ik niks van zeggen natuurlijk, ik ben 39, dus tja.

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Knap van degenen die al zo snel weer in hun oude kleding pasten en dan vooral die er ook echt veel voor hebben gedaan! Ik heb zelf niet echt de kracht om hier heel hard aan te werken. Sportschool gaat helaas moeilijk omdat ik alleenstaande moeder ben dus kan niet even weggaan. Al zijn er natuurlijk ook dingen die ik gewoon thuis kan doen.
    Drink nu wel veel water met citroensap! Heb het gevoel dat ik hier wel veel vocht door verlies.

Haha 2jees, ik zal als topicstarter wel beginnen met een foto.

Oh foto is helaas gedraaid!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mij kennende ver tot na zijn bruiloft :D

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Fijn om zelfs na 3 kinderen nog zo'n goede kledingmaat te hebben!
    Ik zit nu ook in maat 38 maar ik ben pas 25 dus wil graag weer gewoon in mijn maat 36.

5. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ik bijna 4 jaar gelden maar zit er nog steeds hahah

6. 2jees

2jees Niet meer actief

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Pff wat groot geworden :$

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ja gewoon de gele van de groente/fruit afdeling. Ik blijf naar de wc rennen om te plassen wanneer ik dat drink.

9. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier na 8 maanden ook nog steeds:x Maarrrr...vandaag weer voor eerst knallen in de sportschool want word er zo langzamerhand bijna depressief van;). Sportte voor m'n zwangerschap fanatiek 3 tot 4 keer per week. Dat zit er nu niet meer in maar we gaan wel weer wat doen om die verrekte buik (proberen)adios te zeggen haha:D

10. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Haha, heel veel succes!

11. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    precies het zelfde als jij alleen heb ik er 4 en mijn jongste is nu 9 maanden. en krijg geregeld de vraag of ik weer zwanger ben, nee ik heb 4 kinderen gekregen in 7 jaar tijd dus het duurt even voor het weg is en misschien wel niet meer helemaal weg gaat. op school van mijn oudste 2 werd zelfs al geroddeld of wij niet wisten dat een bed ook om in te slapen was. nou toen heb ik het ze wel even duidelijk gemaakt.

12. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Jeetje, wat bestaan er toch gemene mensen!
    Goed van je dat je er wat van hebt gezegd, als mensen bij mij een gemene opmerking maken ben ik vaak te overdonderd waardoor ik alleen kan zeggen dat ik 7 maanden geleden een kind heb gekregen. Als de mensen die opmerkingen maken terwijl ze echt wel beter weten zelf ook niet de slankste zijn vraag ik ze daarachter vaak wat hun excuus eigenlijk is.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Belachelijk! Weetje wat zo gek is, die mensen gebruiken het bed misschien nog minder om te slapen dan jullie, snap je wat ik bedoel, maar die gebruiken daar iets bij. Maar als je dat niet doet denken mensen dat je áltijd sex hebt ofzo :( Zeker nooit gehoord dat één keer in de maand voldoende kan zijn voor een kind.

14. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier zat hij er na 3 jaar nog steeds. En nu weer zwanger van nummer 2. Haha.

15. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb ook maar gezegt je hoeft het voor een kind niet in bed te doen hoor. en al zou ik zwanger zijn wat zeker niet zo is. heb jij daar dan last van jaloers of zo.

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij de eerste na 4 weken weer een normale buik en na de tweede duurde het een maandje of 2.

Deel Deze Pagina