Wat denken jullie..??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Trotsemama14, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben even benieuwd naar jullie gedachten over m'n cyclus.
    Ik heb zoals je kan zien in m'n kaartje vandaag m'n voorspelde ovulatie dag.
    Echter had ik op dag 12 savonds tussen 18u en 23u zulke onwijze pijnen rondom eierstok links doorstralend naar rug dat ik er van overtuigd was dat dat m'n ovulatie zou moeten zijn. Ook de 2 dagen ervoor al wat krampen en pijntjes

Maargoed... wat nu.... Zou die pijn zo vroeg voor n ovulatie kunnen zijn... na dag 12 geen pijn meer gehad namelijk! Dus dat ik alsnog 1 dezer dagen m'n ei krijg ..

Of was dit wel m'n ei op dag 12 en duurt het langer voor m'n temp omhoog gaat?

Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Er heeft nog steedd geen eisprong plaatsgevonden.
    Nog even doortempen dus ;)

En een voorspelde eisprong is leuk om te weten, maar pin je er niet op vast. Geen enkel programma kan jouw eisprong met zekerheid voorspellen ;)
    Hopelijk springt hij snel :)

3. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Nee pin me er zeker niet op vast. Zag het meer als n richtijn;) maar omdat ik dag 12 zoveel pijn had was ik verbaast dat m'n temp niet omhoog ging. Dacht dat dat m'n ei geweest moest zijn haha.
    Ook m'n cervixslijm geeft wel "vruchtbaar" aan deze dagen
    Dan wachten we nog rustig af op n verhoging en klussen we gewoon verder;)

4. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag toch temp omhoog
    Als ie nu komende dagen hoog blijft zou ik dsn toch de 12e ovulatiepijn hebben gehad dat ie de 13e dag gesprongen is???

Bijgevoegde bestanden:

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.920
    15.586
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dag 14 ;)
    Wat je de 12e dag voelde was de laatste groeispurt.

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Waarom is het bolletje open? Heb je later getemperatuurd?

7. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh okee top! Nouja ben in ieder geval blij dat ik waarschijnlijk m'n eisprong netjes gehad heb:D

Nee zelfde tijd. Maar nu je het zegt zag ik t ook. Even nagekeken heb 'm vanochtend wat later ingevuld ipv meteen toen had getempt. Maar temp was gelukkig van zelfde tijd als elke ochtend:D ik ga 'm even aanpassen naar de juiste tijd hihi

8. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels al een hoop dagen verder... m'n eisprong is idd vastgesteld op cd14. Alleen vraag ik me af... voor m'n eisprong was m'n temp zo netjes strak. Nu ja eisprong veel piekeriger. Is dat 'normaal'? Gebeurt dat vaker voor/en na eisprong?
    Nu afwachten.... hopelijk gaat m'n temp niet zakken en kan ik volgende week testen na nod

Gaat je temp altijd de ochtend of dag voor menstruatie naar beneden? Kan t niet zo zijn dat je aan je temp niks merkt en eind vd avond ineens ongi bent en volgende dag pad lagere temp ziet??

Hihi help... ik begin het allemaal n beetje te snappen. Maar deze maand ronde 1 dus ben ik er toch nog meer mee.bezig hqha

Bijgevoegde bestanden:

9. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Qua temperatuur dip en menstruatie: zie mijn vorige kaartje. Bij iedereen schijnt het verschillen te kunnen zijn , wanneer je temperatuur zakt. Bij de één al 2 dagen ervoor en bij de ander pas op de cd 2 of zelfs pas na de menstruatie....
    Ik weet alleen niet of je dit altijd hebt. Ik bedoel, stel dat je temperatuur nu als zakt voor je menstruatie, dat ie dan elke maand zal zakken voor je menstruatie.

10. Trotsemama14

Trotsemama14 Actief lid

13 mei 2015
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie. Dan wachten we t rustig af hihi. Vorige cyclus had ik al wat bruin verlies, ochtend er na temp omlaag en die dag ook helder rood.
    Dus dan houd ik er gewoon al van te voren rekening mee ipv alleen naar m'n temp te kijken;)

Deel Deze Pagina