Ok dank je . Gister had ik ineens een dip naar 36.9 en vanmorgen weer 37.2. Dat kan geen kwaad toch ?
Ik kan overigens de override/tuning niet vinden. Wellicht omdat ik op mijn telefoon zit. Ik blijf nog even zoeken
Op de FF app weet ik hem niet te vinden helaas. Voor je tempen moet ik ff je kaartje zien om te beoordelen
Hierbij mijn huidige kaartje. Stippellijn moet dus 3-4 dagen naar rechts. Maak mij alleen een beetje zorgen over de dip van gister icm met heftige menstruatiekrampen gisteravond. Heb zelfs een kruik warm moeten maken om de pijn te verzachten .
Oké dank je wel voor het mee kijken. Het maakt mij soms best onzeker aangezien we nu in ronde 7 of 8 ofzo zitten. En de andere twee spontaan kwamen
Lijk een heel licht streepje te zien. Maar dat denk ik volgens mij elke maand. Ik krijg het denk ik niet goed genoeg op de foto en na uploaden zal er wel helemaal niks van overblijven. Ook blijft mijn temp wel hoog maar heel stabiel
Ik zie niks op je test helaas. Maar 9 dpo is ook nog wat vroeg en je tempkaart blijft mooi! Over 2 dagen nog een keer