Hoi dames, Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. Ik voel me al een paar weken extreem moe !! 25 jan ben ik hevig ongesteld geweest. Dacht dat het daardoor kwam maar heb er nu nog steeds last van. Ik ben net zo extreem moe wat ik eigenlijk alleen herken van mijn eerste zwangerschap. Ik heb vorige week dinsdag een test gedaan die was heeeeeeel licht positief. Maar als je het allemaal uitrekent dan kan dat natuurlijk helemaal niet omdat ik mijn eisprong dan nog niet heb gehad. Afgelopen week heb ik veel buikpijn/ steken/ krampen gehad met afscheiding. ( misschien was dat dan de eisprong ? ) heb eigenlijk na mijn mensturatie normaal gesproken nergens last meer van. Ik merk ook dat ik snel opgefokt ben en nu wat minder kan hebben dan normaal. Het zijn eogenlijk allemaal symptomen wat ik herken van mijn vorige zwangerschap maar als je het uitrekent kan t dus eigenlijk helemaal niet. Ik weet nu eigenlijk niet meer zo goed wat ik hiermee moet. Het zou geweldig zijn om nog een klein wonder erbij te hebben. Een licht positieve test doet me toch een glimlach, maar wil ook teleurstelling straks voorkomen. Ik wil eigenlijk vandaag nog een test doen maar heeft dat wel zin ? Hebben jullie misschien soort gelijke ervaringen ermee of tips voor mij ???
Ik zou vandaag gewoon een test doen, hoe lastig ook als hij negatief blijft. De vorige test zou eventueel gereageerd kunnen hebben op je ei, soms krijg je dan een lichte streep. Als je wel zwanger bent zou de test nu flink duidelijker moeten zijn
Als het vorige week dinsdag licht positief was zou hij vandaag al erg duidelijk moeten zijn maar dat kan niet want je NOD zou pas ong 22feb kunnen zijn dus ik denk dat die licht positieve test vals was, heb je een foto?
En dat is dus precies de verwarring waar ik nu mee zit ) nee heb helaas geen foto Maar als je het dus zo bekijkt kan het eigenlijk helemaal niet zo zijn dat ik dinsdag positief heb getest toch
als je vorige streepje van een prille zwangerschap was wel. Maar gezien de menstruatie 25-01 denk ik dat hij reageerde op je ei (dan ga ik bij vorige week dinsdag uit van 8-2, klopt dat?), of zoals genoemd werd hierboven vals positief, en dan is het te vroeg dat hij nu reageert op een zwangerschap. Dan blijft de test nu waarschijnlijk wit
Ik zou gewoon testen, als je zwanger bent knalt hij waarschijnlijk, ben je dat niet dan ben je tenminste uit de onzekerheid
Heb je hem wel binnen de afleestijd afgelezen? Of pas erna? Ik denk dat hij op de je ei gereageerd heeft (LH-piek op cd 13 is heel goed mogelijk). Zeker omdat je nu negatief test. Je klachten kunnen dan van progesteron zijn, die veroorzaakt vaak dezelfde klachten als een zwangerschap En de extreme vermoeidheid, dat kan door zo ontzettend veel dingen komen en niet alleen van een zwangerschap natuurlijk. Hoop wel dat je jezelf weer snel iets beter voelt, want dit is niet fijn natuurlijk