wanneer was nou de eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door hanna76, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo iedereen!

Hoe zit het nou? Ik ben op CD10 bij de gynaecoloog geweest. Ik had toen een eitje van 15 mm. Hij verwachtte dat ik op CD13, CD14 of CD15 de eisprong zou hebben.
    Maar nu vul ik vandaag de temperatuur in en FF verschuift zomaar de 'eisprong-datum' van CD 13 naar CD 22!
    Hoe zit het nou? Wanneer heb ik nou mijn eisprong (gehad)?

Als je een eitje van 15 mm. hebt heb je dan sowieso binnen een paar dagen de eisprong?

Groetjes, Hanna

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik denk dat je 'm op dag 13 hebt gehad hoor

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Toch wel? Ik hoop het zo, anders hebben we em 'gemist'! Misschiend dat ie morgen weer terugspringt..? :|

4. ik denk ook cd 13. anders moet je nog even wat slijm en bmm hso invullen.

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    bmm hso? Wat is dat...? :(: :rolleyes:

6. Sorry, bedoel de stand van de baarmoeder.. op tabblad secondary kan je bij position high invullen, bij texture soft en bij opening open. Op en voor de dag van je (waarschijnlijke) eisprong. Dan wil FF misschien je ei wat vroeger neerzetten.

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, maar dan zit ik die FF te beïnvloeden... Ik gewoon een 'echt' resultaat! 'k Snap het niet meer hoor.
    Kan het dan zo zijn dat je op CD10 een ei van 15 mm. hebt en dan vervolgens pas op CD22 een eisprong hebt? Want het lijkt wel dat ik nu ook meer slijm enzo heb... :( :(: :(:

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Een eitje groeit zo'n 2 mm per etmaal. Soms kan dat even stagneren zodat het groeien minder hard gaat. Echt resultaat krijg je als je een afspraak met je gyn maakt, en hem/haar even een echo laat maken. Bij mij kon je heel duidelijk het gele lichaam zien. (Precies een week ervoor zagen we 2 eitjes, 1 van 16mm en 1 van 24mm, 2 dagen erna heb ik een eisprong gehad)

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Moeilijk te zeggen zonder ovulatietest of slijmwaarneming wanneer je eisprong was. Ik denk dat je de informatie van de gyn wel mee kunt nemen.

Deel Deze Pagina