HELP!! Verwarrend geval..

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Melanie013, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hey dames,

Ik ben deze ronde begonnen met tempen.. Vanavond begin ik in de nachtdiensten.. Kan ik dan morgen bv als ik thuis kom en gewoon mijn 7 uurtjes slaap heb gehad tempe? Of is dat een te vertekend beeld?
    Mijn vorige ronde duurde 26 dagen.. Inmiddels zit ik op dag 32 van mijn cyclus.

Ik had nog een aantal ovu testen liggen en heb deze gebruikt toen ik mijn temp zag zakken.. Drie dagen heb ik ze gebruikt..
    dag 1 positieve ovu test
    dag 2 negatieve ovu test
    dag 3 positieve ovu test..

Nou gebruik ik dus clomid, en dat kan een valse ovu test aangeven.. En dan nog wat.. Ik had deze ovu testen nog liggen maar de kwaliteit is bagger.. HEt zijn die van de kruidvat..

Dus op Fertility Friend heb ik ze wel in gevoerd en zou ik mijn ei op dag 17 hebben gehad.. Dan zou ik nu dus op 15dpo zitten.. Maar eergister nog negatief getest..

Maar ik heb een nieuwe fertility friend aangemaakt en daar de ovu testen weggelaten.. Dan krijg ik mijn ei weer op CD 21.. EN zou ik dus pas op 11dpo zitten..

Willen jullie er aub eens naar kijken?

TEMPKAARTJE ZONDER OVU TESTEN...

En hier onder in mijn handtekening met ovu testen..
    Lekker onduidelijk voor me dus aub hulp gevraagd.

Liefs Melanie

2. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    niemand?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Je zou indd uit beide kaartjes een eisprong kunnen halen. Toch zou ik uitgaan van die zonder de ovutesten. Omdat je op dat kaartje een veel mooiere stijging hebt. Je temp schommelde wel is voor je ei en op het kaartje zonder de ovutesten is je temp echt niet meer lager geweest dan voor je ei. Op het kaartje met ovutesten lijkt het net of hij naar een dipje, gewoon weer omhoog komt. Snap je wat ik bedoel? En omdat ik veel negatieve verhalen lees over de kv ovutesten, zou ik daar ook niet zo op vertrouwen. Zou er dus vanuit gaan dat je nu op 11 dpo zit en over 3 dagen nog eens testen! :)

4. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Thnx charity, het begint zo op een soap te lijken ahha.. Wel een spannende cliffhanger voor me..

Maar ik ga dan idd maandag maar een testen..

Liefs Melanie

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ Melanie, ik ben het met charity eens om uit te gaan van t kaartje zonder de ovu-testen. Veel roze test-geluk voor maandag :)

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou ook voor het kaartje zonder ovu-testen gaan. Ook omdat die ovu-testen niet helemaal betrouwbaar zijn (positief-negatief-positief vind ik een beetje vreemd). Bij het kaartje zonder ovu-testen stijgt je temp netjes, kleine dip (innesteling??), en dan weer netjes stabiel. Ik duim voor een mooie test maandag!

Deel Deze Pagina