Pas sinds ongeveer een week wassen we haar haren met babyshampoo. Ze heeft nu wat langere haren, voor die korte sprietjes vond ik het niet zo nodig, gewoon even met een washandje babywasgel over haar hele lijfje en haartjes was genoeg.
Iedere dag was ik het, al vanaf dag 2 van de geboorte. Nu heeft Camila ook wel heel veel krullen en doe ik er bijna iedere dag Nenuco in... De ene keer was ik het met Zwitsal shampoo, dan met wasgel en ook wel eens met Zwitsal schuimbad. Ik let er eigenlijk niet zo op wat ik in het water doe
ongeveer 1x per week en ook direct sinds de kraamweek. Kraamverpleegkundige deed ht ook gewoon Overigens wel met de babyshampoo van Natalis
Giovanna werd pas op de 2de dag dat ze geboren was in bad gedaan en de 3de dag heeft de kraamhulp shampoo gebruikt. Giovanna had dan ook wel een bos haar.
Ana-Lucia is geboren met een flinke haardos en nu heeft ze echt al lang haar maar ik gebruik nog steeds geen shampoo. Haar haar wordt gewoon gewassen met 2-in-1 (body and hair) zeepvrije wasgel van de apotheek (omdat ze een hele gevoelige huid heeft). Ze heeft heel mooi lang, blinkend haar
Ik was haar haartjes om de 4 dagen gemiddeld. Tenzij er een flinke dosis spuug in is gaan zitten of eten. Dan was ik het zodra ik de kans ervoor krijg. Wij gebruiken shampoo vanaf een maand of 4.
Bij ons heeft de kraamhulp gezegd dat het niet nodig is om de haartjes speciaal met baby shampoo te wassen, meestal is water voldoende. Wij zijn het na ong 5 weken toch gaan doen, het werd weer flink warm en leek me wel lekker voor Lana om echt helemaal schoon te zijn. Nu wassen we haar haren 1x per week, soms iets eerder, vooral ze heeft gespuugd en alles onder zit
Wij zijn er ook gelijk mee begonnen, Emma had al best wel wat haar. 1 x in de week wassen we het wel, en als we gaan zwemmen een keer meer, dan ruikt het zo naar het chloor.
Ik ben pas begonnen met wassen met een maand of 10/11 Zeg maar sinds meneer "echt smerig" begint te worden. Eten in zijn haar smeren, in het zand spelen. Daarvoor vond ik het niet nodig en had ik genoeg aan wat wasgel voor zijn lijfje. Groetjes Six