Hoi, Ik zocht eigenlijk naar ervaringen. Ben nu 39 weken zwanger en vanwege medicatie mag ik niet overtijd lopen dus wordt ik bij 40 weken als ik dan niet bevallen ben ingeleid. Nu rommelt het al weken flink maar het zet niet door. Nu kreeg ik als tip van een homeopaat om vrouwenmantel te gebruiken dit zou de bevalling kunnen laten starten. Zij kreeg vaker vrouwen die door een vk waren doorgestuurd omdat ze graag natuurlijk aan de gang wilden gaan. Ik ben al gaan google maar kan bijna geen ervaringen vinden van vrouwen. Dus mijn vraag kent iemand dit of heeft iemand dit ooit gebruikt en wat is jullie ervaring hiermee????
Of het de bevalling vordert weet ik niet, heb het bij de eerste na de tijd gedronken op advies van vk, voor samentrekking baarmoeder, en uitdrijving eventuele placenta/oude bloed resten. Succes! En geniet er straks van!
Hier ook op aanraden van de verloskundige genomen (pilletjes) voor herstel van de baarmoeder. Werkte goed.
Persoonlijk geloof ik niet zo in homeopathie. De werkzame stoffen die in dit soort middeltjes zitten zijn dermate laag, dat ze in het lichaam geen effect hebben. Hierdoor kunnen dit soort middeltjes dan ook eigenlijk geen kwaad doen, dus als jij je daar prettig bij voelt, vooral doen, echter een wetenschappelijke onderbouwing dat het effect heeft, is er niet.
Daar was laatst ook een mooie reportage over bij de keuringsdienst van waarden over oxcilococsium (dat spul wat zou moeten werken bij griep)