Ik weet het even niet meer...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Monic, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
  2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo Monic,

Het zou kunnen dat je een zeer vroege miskraam hebt gehad. Helaas zullen we hier echter niet meer achter komen aangezien je geen positieve test hebt gehad. Het lijkt me verstandig om vrijdag het bloedonderzoek gewoon in te zetten. Misschien heeft het inderdaad niet met een zwangerschap maar met je baarmoedermond te maken en dus is een uitstrijkje ook verstandig om te laten doen. Het kan dus echt twee kanten op, ik kan je niet met zekerheid zeggen of het een zeer vroege miskraam geweest is. Vaak zie je bij een miskraam juist meer bloedverlies dan normaal, eventueel met stolseltjes. Hopelijk kan je huisarts je meer informatie geven en wat dingen uit gaan sluiten met zijn onderzoeken.

Groetjes Gea

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Bedankt Gea! Ik dacht me er bij neer te leggen met de gedachte 'we zien het wel als ik zwanger ben', omdat ik dacht dat het ook psychisch kan zijn; maar ik merkte vanochtend dat ik een hele erge opgezette buik heb (wat normaal niet zó opgezet is als ik ongi ben). Toch maar testen morgenochtend en naar de huisarts.

Deel Deze Pagina