Overbezorgd of niet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tukkertje, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tukkertje

tukkertje Actief lid

Mar 14, 2008
    155
    0
    0
    Mike zat vandaag lekker bij me op de bank en ineens boem daar lag hij op de grond. Ging zo snel ik kon hem niet meer pakken
    Brullen geblazen (wel 15 minuten niet stil te krijgen) troosten troosten en nog eens troosten en zag meteen een snee en daarom werd het steeds dikker op zijn voorhoofd. Meteen gekoeld en zoals ik zei troosten.

Nu kwam mijn vriendin net van haar werk en ze zei mss moeten we hem straks om de paar uur maar wakker maken.Ik zelf denk dat t gewoon een bult en een kras is maar heeft ze een punt of is ze mss iets te overbezorgd>?

Was trouwens nog niet zo geschrokken in zijn 1 jarig leventje.

2. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Tjee, schrikken zeg! Maar baby´s kunnen veel hebben! Zijn er tekenen dat hij een hersenschudding heeft dan, anders even langs de huisarts! Als hij zich nu `normaal` gedraagd zal er waarschijnlijk niet veel aan de hand zijn.

3. tukkertje

tukkertje Actief lid

Mar 14, 2008
    155
    0
    0
    Hij heeft zich na de val wel normaal gedragen. Gewoon gegeten, lekker gespeeld alleen viel hij me vlak voor de fles in slaap dat doet hij normaal nooit. Maar moet er meteen bij vermelden dat hij overdag maar een half uur heeft geslapen en afgelopen nacht ook al 2 uur wakker is geweest(waar we heel blij mee waren hahaa) dus ook dat is eigenlijk vrij normaal dat hij vanavond heel snel in slaap viel.

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Dat hij zo moest huilen vind ik een positief teken. Als er iets echt mis is, dan zullen ze juist niet of minder huilen. En na de korte slaapjes en de vermoeiende huilbui is het inderdaad niet raar dat hij voor de fles in slaap viel. Als ik in jouw schoenen zou staan, dan zou ik hem niet wakker maken vannacht. Maar....als je ook maar een sprankje twijfel hebt, dan zeker doen! Volg je eigen intuitie.

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

toen hij gevallen is draaide hij daarna ook met zijn ogen

6. Keiko

Keiko Actief lid

Jul 28, 2008
    497
    0
    0
    Elk uur wakker maken! Moet altijd na een klap op het hoofd, ook al lijkt er niets aan de hand te zijn. Bel anders even met de huisarts.

7. tukkertje

tukkertje Actief lid

Mar 14, 2008
    155
    0
    0
    We hebben er idd voor gekozen om hem wakker te maken. Niet om t uur maar om de 2 uur.Tot nu toe ziet alles er goed uit zodat we vannacht er nog maar 1 keer uit gaan. Toch maar zekere voor het onzekere nemen

Share This Page