hallo, vraagje: welke maat voedingsbh moet ik kopen? ben nu 29 weken zwanger en sinds de zwangerschap cup D, daarvoor B... moet ik dan D kopen of een grotere cupmaat? want nu zit er natuurlijk nog geen melk in toch? en na de bevalling wel dus dan groeien je borsten lijkt me? tnx!
Hoi! Ik zou zo lang mogelijk wachten met het aanschaffen van een borstvoedingsbeha. Natuurlijk wil je er wel alvast een hebben voordat je bevalt, maar dan zou ik een simpele en goedkope doen, idd in cup D. Maar je weet pas echt wat je maat zal zijn, nadat je stuwing hebt gehad. Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten niet echt gegroeit, dus ik dacht dat ik bij een B-cup zou blijven, maar uiteindelijk moesten mijn voedingsbeha's toch een maat groter. Wanneer de kleine er is, is een voedingsbeha zo gekocht. Misschien kan je nu alvast wel kijken wat je mooi/leuk vindt, dan hoef je dan alleen maar te zeggen welke maat je nodig hebt. Geniet nog lekker van je zwangerschap! Groetjes Mariska
Hoi Jongemama, ik heb zelf jarenlang bij de hunkemoller gewerkt en ik raadde de dames aan om ongeveer 2 tot 3 weken voor je uitgerekende datum een voedingsbh te gaan kopen. Laat je omvang dan door een verkoopster opmeten (ze zit niet aan je borsten hoor) en zij schat dan je maat. Een ervaren verkoopster zit bijna altijd juist met de maat! En het is belangrijk om een goede bh te dragen! En koop dan in eerste instantie 1 maat groter dan zij schat! Stuwing duurt geen maanden lang en maakt je borsten ook niet 3 maten groter dan nu. Dus koop hem niet te groot. Mocht hij toch te klein zijn dan kan je hem altijd ruilen, maar bewaar wel het bonnetje. (dit geldt iig voor hunkemoller) Hunkemoller heeft geen voedingsbh's meer, maar wel heel handige sportbh's met klittenband. Veel goedkoper ook dan de voedingbh's en net zo goed. 14,99 kosten ze geloof ik. Dames met een cup tot F kunnen ze kopen! Nou wil ik echt niet per se reclame maken voor hunkemoller hoor, maar die sportbh's zijn gewoon te betalen en heel veel andere merken zijn veel duurder! Hoop dat je hier wat aan hebt, succes!!
ik was laast bij de hunkemuller en daar verkochten ze wel voedings bh,s van anita alleen ze waren wel veel duurder dan normaal.
Inderdaad, heb er ook twee, echt zonde van het geld geweest. Knelt aan alle kanten... Zou ook gewoon wachten tot het moment daar is. Je weet niet hoe groot alles nog wordt, bij mijn dochter kolfde ik maar had ik cup E (normaal B ) en nu D. Ga gewoon bh-loos door het leven momenteel. Draag redelijk strakke shirtjes met lilypadz eronder. Zit heerlijk, knelt niet, makkelijk met voeden... Kortom ideaal!
hmm ik heb wel 2 van die sportbh's 2 weken van te voren gekocht, want ik kan echt niet bhloos door het leven. Dat vind ik echt verschrikkelijk haha
Ik heb nog wel de voedingsbh's van de honkemuller. Al vroeg in de zwangerschap gekocht trouwens. Maar ik maar een bescheiden B-cupje (had een A) dus voor mij zitten ze prima. De sport-BH met klittenband vind ik waardenloos, het klittenband blijft na een poosje niet goed meer zitten waardoor je soms je bandje op je rug hebt hangen.
Bedankt! Ik zal dan inderdaad nog wel even wachten, en over een paar weekjes 1 goedkope meenemen. En zal het ook wel even vragen bij hunkemoller ofzo
Oh ik heb geen last van het klittenband, terwijl ik grote borsten heb. Je zou dan kunnen denken dat de zwaartekracht mee zou helpen, maar de bandjes houden het goed.
1 goede van Anita (moet wel, want die van de hema, livera en hunkemoller gaan allemaal maar tot 90 en ik heb 95 omvang), verder lekker zittende voedingshemdjes.