hallo wanneer werden jullie weer de 1e keer na de bavalling ongesteld? ik heb steeds het gevoel dat het moet komen maar er komt echt niks had vorgeweek wat orange achtige afscheiding ma verder niks..... k ben nog niet aan de pil etc.... want ik wil eerst w8ten tot het vanzelf begint! hoelang duurde het bij jullie? groetjessss
Hier na de bevalling nooit ongesteld geweest. In mei had ik wel steeds het gevoel van goh het zit eraan te komen, maar zover is het nooit gekomen. Verder kan het verschil maken of je borstvoeding of kunstvoeding geeft. Wanneer je kunstvoeding geeft is het vaak zo dat je eerder weer ongesteld bent dan dat je borstvoeding geeft.
Ik moet er niet aan denken dat ik straks weer ongesteld word.. brr.. vond het net zo fijn dat ik die pijn niet hoef te hebben.
Misschien zou je dan even in onderstaand topic kunnen lezen, daar staan al heel wat antwoorden ! Na hoeveel maanden kreeg je een cyclus met borstvoeding.
Niks te danken, graag gedaan! Wel wat geklets tussendoor, maar evengoed ook gewoon echt antwoorden op je vraag.
hey maar wat jij zegt dat het eraan zat te komen wat je d8 bleek je toen weer zwanger te zijn die maand? hoelang was dat na de bevalling? groetjes
Hoi, Nou op 28 september 2007 ben ik bevallen van Malou en Ruben, in mei 2008 had ik steeds het gevoel dat ik ongesteld ging worden. En op 14 en 15 juli 2008 testte de huisarts positief op een zwangerschap. Op 23 juli hebben we de eerste echo gehad en was ik precies 5 weken zwanger (volgens mijn berekening zou het 1 dag langer moeten zijn, maar oke, dat doet er niet toe). De dagen dat de huisarts dus positief testte was ik 3 weken en 5/6 dagen zwanger. Ik was dus zegmaar ruim 9 maanden na de bevalling van Malou en Ruben weer zwanger. Dus 9 maanden na de bevalling is er een eitje gerijpt en dat is bevrucht, vandaar dat er nooit een menstruatie is gekomen.
Ik ben ruim 6,5 week na de bevalling ongesteld geworden, maar nog in zo'n lichte mate, dat ik het eigenlijk geen ongesteld kan noemen. Heb zelfs na de "ongesteldheid" 4 dagen geen bloeding gehad en zo ineens was er weer bloeding. We wachten nu maar op de volgende cyclus. Bij mijn 2e was ik 8 weken na de bevalling echt ongesteld. Van de 1e weet ik niet meer...
Ik precies 8 weken na de bevalling. en ik geef flesvoeding. Voelde het al weer aankomen; pukkeltjes, beetje krampjes, af en toe een steek in mijn borsten en een verhoogd libido hihi
Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest omdat ik erg last had van krampen, ik ben na de bevalling nog niet ongesteld geweest. De gyn maakte een echo om te kijken of er van de placenta niks was blijven zitten. en we zagen duidelijk 2 eitjes zwemmen... hihi Nog niet ongesteld geweest maar mijn eisprong heb ik al wel weer! Dus maar weer even voor de zekerheid de condooms erbij pakken haha. Liefs Kim
jah da heb iki ook al n paar weken haha maar er komt niks....l heb nu wel weer gevoelige borsten ze doen n beedje pijn.... grtjes
Ik werd vorige week ongesteld, dus ongeveer na zes weken. Maar echt heeeeeel erg licht.. kon het haast geen ongesteld noemen..
Wat ik me afvraag: is de 1e menstruatie minder heftig dan de menstruaties die je normaal hebt? Bij mij is het namelijk duidelijk minder dan normaal.