5,5 weken na de bevalling weer ongesteld (geef flesvoeding). Eigenlijk gewoon zoals altijd, heb gelukkig nooit menstruatie-pijn!
ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden heb al wel al 2 weken last van ongi pijn maar ben het nog steeds niet heb ook sinds vandaag het gevoel dat er een baksteen in mijn buik zit
hier ook nog steeds niks wel soms ged8 dat het eraan kwam ma nee hoor.... is wel lekker eigenlijk niet die rotzooi haha gr
Mijn eerste menstruatie was pas na 7 maanden en ik vond dat HEERLIJK! Of het aan de borstvoeding heeft gelegen of niet, weet ik niet maar je hoort wel vaker dat het bij borstvoeding langer kan duren. En OOOOOOH GELUK! Voor mijn bevalling had ik altijd enorm heftige, pijnlijke menstruaties. Sinds de bevalling menstrueer ik veel lichter (minder bloedverlies) en heb ik ook veel minder pijn
ook nog steeds niet wel tot 6 weken na de bevalling gevloeid en nog n tussendoor n curretage gehad vanwege n stuk achtergebleven placenta :S
hey das ook niet fijn dat er een stuk is blijven zitten pfff ik heb ook tot 6w gebloeid ma dat kun je helemaal niet met ongesteld vergelijken.... ik ben ook nog steeds niet ongesteld haha groetjes
ik nu na 7 weken, geef sinds 4 weken flesvoeding, de ongesteldheid is wel erg heftig pff.. hopelijk alleen de 1e keer zo.
@ cindy, dat is zeker niet fijn vooral als je er bijna dood aan gaat niet! begon thuis ineens ontzettend veel bloed te verliezen in totaal zo'n 4 liter verloren..
Ik na 11 weken, ook met volledige bv. Was gewoon weer hetzelfde als altijd: een dag of 3, en zonder pijn
Zat je gevoel dat het eraan zat te komen dus goed Fijn meid, kun je lekker met de pil beginnen! groetjes, Chipske
Hier nog steeds niets aan het handje! heb net toch maar de huisarts gebeld duurt me nu wel erug lang!