cerazette en ongi

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Alita, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik slik cerazette en geef bv.....maar hoe zit het met ongi worden?
    Normaal is het geregeld door de pil zeg maar maar deze slik je door. Dus als je nu opeens ongi wordt hoe weet je dan of je geen ei hebt gehad misschien...want deze pil houdt je ei tegen maar als je ongi wordt heb je toch een ei gehad?

2. Alita

Alita Niet meer actief

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Staat er niks over in de handleiding, heb geen ervaring met cerazette

4. Alita

Alita Niet meer actief

hey.....ja er staat dat je geen ei hebt maar ik vroeg me het af..

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zal het dan net als andere pillen dan wel zo nu en dan een ontrekkingsbloeding kunnen komen misschien

6. Seth

Seth Niet meer actief

ikzelf kreeg constant doorbraakbloedingen....
    vandaar ook dat ik ermee gestopt ben....

Cerazette heeft trouwens wel een eigen site, met info....
    en daar staat het wel op.....

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja je kunt doorbraakbleodingen hebben he....

8. Seth

Seth Niet meer actief

ik vond het echt een waardeloze pil......

heb hem 3 maanden ingenomen.... buikklachten, onregelmatig bloedverlies.... en toen ik stopte, was het weg....

ook geen ongi trouwens.... want ik bleek dus nog helemaal geen cylcus te hebben......

dit is de site trouwens....
    Cerazette.NL

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    had net info gekopieert:
    Heeft Cerazette invloed op mijn menstruatie? En kan ik deze uitstellen of vervroegen?

Bij Cerazette zijn de bloedingen minder voorspelbaar dan bij een combinatiepil. Je kunt ook meer variatie verwachten in het bloedingspatroon. Dit komt in de eerste plaats doordat Cerazette geen oestrogenen bevat. Daarnaast neem je het elke dag van de maand in, waardoor je dus geen stopweek hebt.
    Met name in de eerste maanden dat je Cerazette gebruikt, kun je onregelmatig bloedverlies verwachten. Na verloop van tijd komen de bloedingen echter steeds minder vaak voor en worden ze bovendien van steeds kortere duur. Ook komt het voor dat bloedingen helemaal wegblijven. Dit is niet ongezond. Let er wel op elke dag de pil in te nemen.

Kan ik met Cerazette mijn menstruatie uitstellen of vervroegen?

Met Cerazette kun je je menstruatie niet uitstellen en ook niet vervroegen. Dit in tegenstelling tot combinatiepillen. Reden hiervoor is dat je Cerazette elke dag van de maand slikt en je dus geen stopweek hebt.

10. Alita

Alita Niet meer actief

thanks...

ja zo gaat het wel goed hoor maar vroeg me dit af..bij een n normale pil wordt het geregeld door te stoppen maar als je dan nu eens goed ongi wordt wat zegt dat dan?

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik ben nog niet ongi geweest...

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    dat je toch een eisprong hebt gehad denk ik dan...
    maar heb weer op zsp met zoeken gezocht en daar zeidne ze dat de cerazette het eitje dan wel zo bewerkte dat het niet toegangkelijk voor zaadjes is

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja je slijmvlies wordt dikker gemaakt....

Deel Deze Pagina