Wanneer weer een eisprong na mijn miskraam???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marta, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marta

Marta Lid

8 nov 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag 28 oktober heb ik helaas een miskraam gehad. Ik was 6 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb een bloeding gehad van een week. Nu vraag ik mij af hoe en of ik kan berekenen wanneer ik weer een eisprong heb??? We willen heel graag weer zwanger worden.
    Moet ik dan mijn cyclus berekenen vanaf de eerste dag van de bloeding van de miskraam of vanaf dat het gestopt is???

Heb echt geen idee maar wil wel graag onze kanzen zo goed mogelijk benutten.

gr Marta

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik weet ook niet hoe het "officieel"zit maar kan je wel mijn ervaring vertellen. Ik heb 23 augustus ook een miskraam gehad met 6 weken en heb ook ongeveer een week gebloed. Ik ben hierna meteen weer zwanger geworden en volgens de echo ben ik nu 9 weken zwanger.
    Dit zou betekenen dat ik op 5 september weer bevrucht ben dus 12 dagen na begin miskraam.
    Dit kan natuurlijk voor elke vrouw anders zijn maar zo is het bij mij gegaan. Hopelijk heb je er wat aan. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je cyclus begint de eerste dag van de bloeding (rood)
    ik heb afgelopen ronde een vmk gehad
    en deze ronde op dag 29 pas mijn ei gehad
    maar ik heb wel vaker een laat ei gehad

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik heb 2 miskramen gehad, beide keren geen touw aan vast te knoppen zie onder mijn banner. Beste is dan denk ik ovu testen doen of tempen. Weet ook niet zeker of ik na de 2e mk wel uberhaupt een ei gehad hebt, volgens mijn is mijn lichaam nu na de 2e ongi pas helemaal schoon zeg maar. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus misschien jij wel en dat je ei gewoon weer netjes op tijd er is:)

Succes verder

Deel Deze Pagina