Wanneer weer een menstruatie?

Discussion in 'Borstvoeding' started by chupa, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

Aug 1, 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier na exact 9 maanden met volledige bv.

2. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

ik toevallig gister weer voor het eerst!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier ook na precies 9 maanden. (helaas) had van mij nog wel ff mogen uitblijven haha

4. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Bedankt voor alle reacties:D

Heb nu sinds 2 weken een zeurderig gevoel in de onderbuik.... maar het zet niet door ...ging dat bij jullie ook zo?

5. kv78

kv78 Actief lid

Apr 19, 2011
    348
    0
    16
    ik 3 maanden na de bevalling.
    Terwijl ik borstvoeding op verzoek geef en er ook nachtvoedingen bij zitten.
    Volgens mij is er wel nog kans dat je zwanger raakt ook al ben je nog niet ongesteld geworden. (is me verteld door de verloskundige)

6. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    het duurde bij mij op 5 dagen na 1 jaar

7. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    1,795
    0
    0
    Zoon is vandaag 5 maanden en ik ben nog niet ongesteld geworden! Hij krijgt volledig bv!

8. z0nne

z0nne Niet meer actief

Bij mij al na 6 weken bij heel veel borstvoeding ;)

* tarwekiemoliecapsulles kunnen je cyclus helpen weer op gang te komen

9. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ja buikpijn kan heel goed. Ik voelde precies 2 weken voordat ik ongesteld werd flinke buikpijn een aantal dagen. En ik herkende het meteen als ovulatiepijn. Gelijk tampons in huis gehaald en die kwamen dus ook goed van pas haha.

Je bent dus idd alweer vruchtbaar voor je 1e menstruatie. Er gaat nl eerst een eisprong aan vooraf.

10. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Hoop dat het maar doorzet dan want word een beetje moe van dat irritante gevoel in mijn buik:) Tampons ook maar ingeslagen, alles ligt klaar voor die bende ;)

Dat je voor je menstruatie aan alweer vruchtbaar bent weet ik....alleen is het moeilijk te bepalen wanneer je je eisprong dan hebt...ik voel dat namelijk nooit;)

11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hier na 8,5 mnd een hele korte bloeding, en vervolgens na 6 weken weer en toen na 6 weken de eerste 'echte' voor mijn gevoel. Ik voelde het niet aankomen overigens.

12. Cupcake1

Cupcake1 Actief lid

Mar 28, 2011
    174
    0
    0
    Geen peil op te trekken, van de een hoor je dit en van de ander dat. Ik was bij de oudste na tien maanden weer ongesteld (gaf toen nog borstvoeding) en bij de jongste weet ik het eerlijk gezegd niet meer! Maar dat heeft ook ongeveer zolang geduurd.
    Ik ken ook iemand die bij volledige borstvoeding na een maand alweer ongesteld werd. Dus het is echt afwachten, en voor de zekerheid altijd tampons of maandverband bij je hebben.
    Ik was op de dag dat ik voor het eerst weer ongesteld werd na de geboorte van mijn zoon onverwacht een nachtje bij iemand blijven slapen samen met mijn zoontje. Het was niet zo'n aangename verrassing dat de menstruatie juist toen op gang kwam moet ik zeggen. :D

13. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Haha goede tip...zoiets zou ik ook hebben:) Had al wel tampons in huis maar natuuuuuurlijk niet in mijn tas:D dus check, check, dubbel check;)

14. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    FF een vraagje.

Hebben jullie ook wel eens tussentijds bloedverlies gehad voordat je ongesteld werd?
    Bij mijn zoontje duurde het 8 maanden voordat ik weer ongesteld werd en hij sliep al met 4 weken door (dochter nu af en toe) en zat op minder voedingen dan mijn dochter.
    Nu had ik vorige week wat krampen en verloor ik maandag een beetje bloed, dus ik dacht ik zal wel weer ongesteld worden, maar tot nu toch nog niks.
    Dat heb ik nog nooit eerder gehad.

15. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Ik was bij de eerst na 4 maanden weer ongesteld en nu verwacht ik mijn menstruatie ook weer want heb wat bloed verloren en meende een eisprong te hebben gevoeld.
    Wel balen dat het alweer zo snel komt. :x

Share This Page