Predictor VROEGE zwangerschapstest versus hormooninjecties

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Noa14, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    In de bijsluiter van de vroege zwangerschapstest van Predictor lees ik dat de test bij een zeer laag niveau HCG in de urine kan aantonen of je zwanger bent of niet, al 4 dagen voor je NOD :$:p

Kan deze test bij hormoongebruik (Puregon, Pregnyl en Utrogestan) misleidend zijn omdat hormoongebruik je HCG kan beinvloeden?

En heeft zo'n vroege test dus geen zin als je in de MMM zit? :(

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    noa ik zal nog wel wachten want je hebt pregnyl gebruikt?? dat is volgens mij 10 tot 14 dagen pas uit je lichaam. ligt eraan hoeveel eenheden je hebt gespoten.

3. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    5000 Pregnyl....
    Mijn NOD is a.s. zaterdag dus echt niet voor zaterdag testen dus? Jammer :(

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    de 5000 is volgens mij wel met 10 dagen eruit maar dat verschild per persoon volgens mij. 1 of 2 dagen eerder zal denk ik niet uitmaken maar zal nu nog niet doen.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    5000 was er bij mij na 10 dagen echt allang uit!
    Maar predictor... daar zit ik een beetje mee in mn maag.
    Heb er zulke slechte ervaringen mee... En ik ben niet de enige...
    Koop de 2v5 van kruitvat. Echt super-gevoelig en goed.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gemiddeld is het zo dat het elke 23 uur in je lijf halveert.
    Dus zeg maar voor het gemak elke dag.

1- 5000 (de dag van het spuiten)
    2- 2500
    3- 1250
    4- 625
    5- 312
    6- 156
    7- 78
    8- 39
    9- 19
    10- 9.75
    11- 4.88
    12- 2.44
    13- 1.22
    14- 0.61

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Merah, heet die test echt 2V5? Heb ik echt nog nooit van gehoord en ik heb er helaas toch al aardig wat testen doorheen gedraaid :( Hoezo heb je slechte ervaring met Predictor?

@ Maartje, dank je wel voor je overzichtje, ik denk dat ik dan maar niet vroeger dan zondag zelf thuis ga testen. Ik gebruik ook nog Utrogestan dus mn ongesteldheid zal waarschijnlijk uitblijven en moet daarom maandag een bloedtest doen in het ziekenhuis.

zucht..............die wachtweken zijn weer killing

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Op welke datum heb je de Pregnyl gespoten?

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kruitvat heeft 'eigen merk'-testen, dat zijn 2 testen voor 5 euro.
    Super-goedkoop dus, maar wel erg goed.

Predictor (de vroege) gaf bij mij op NOD geen tweede streep, terwijl ik toch echt dik zwanger bleek. Kruitvat zei het, Matcare zie het, de bloedtesten zeiden het. Vroege predictor niet...
    Heb later meer van zulke verhalen gelezen.

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Pregnyl op 28 april gespoten en IUI op 30 april, JAJA dat MOET nu toch wel een prinsje of prinsesje worden....!?

Ga morgen gelijk ff langs de Kruidvat, terwijl ik dit typ zie ik hier op ZP allemaal Kruidvat reclame banners haha, alleen is dat reclame voor luiers :(

@ Merah, jij hebt er ook een zware MMM op zitten zeg pffff

Hoe wist je toch dat je zwanger was terwijl de Predictor test het niet uitwees? Heb je meerdere kere getest? Of bleef je ongi echt uit?

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dus nu zit je op dag 13, Pregnyltechnisch...

HCG van 1.nogwat... Ik heb goede hoop!! :)
    Morgen idd ff testen met Kruidvattestjes. Je 'moet' dan de 2 voor 5 euro test halen, zit in een wit doosje. Dat is de goedkoopste en de beste!!

12. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik vind het zo geweldig dat die testjes van Kruidvat de beste blijken te zijn en ga ze echt gelijk halen morgen.

Maar morgen is inderdaad dan dag 14 na mijn pregnyl maar mijn NOD is 14 mei....

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Er zijn hier op het forum tientallen topics over de predictor vroege test.

Hierin worden heel veel valse testen aangegeven waaronder dat er zelfs met kraanwater positief wordt getetst evenals met urine van de man.

Ik testte er ook hartstikke vals mee (4x achter elkaar). Mijn bloed was negatief en de test positief. Uiteindelijk heb ik er toen mijn man op laten plassen en die was ook hartstikke zwanger!

De predictor wordt door heel veel vrouwen afgeraden aangezien ze heel erg bekend staan om valse testen.

Mocht je echt vroeg willen testen ga dan voor een Sensitest, Matcare maar nog beter de KV 2 voor 5 euro!

Succes!

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij mij bleef de menstruatie uit en de kruitvattesten zeiden positief. Toen in het ziekenhuis gevraagd wat ik nu moest geloven. Bloedtest gekregen en die loog er niet om!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oeps, KV zijn echt de beste! Deze teste bij mij goed positief :D. En dat met een HCG waarde van 22 (kwam door een opkomende miskraam, maar goed).

En ze zijn nog goedkoop ook (late reactie van me, maar zag dat het scherm nog openstond en dat er stond hahah).

@ Merah, had het zelf niet over de KV die vals testen he, maar echt over die predictor...

Weet niet of je dat begreep of dat ik het nu verkeerd lees :p.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kruitvat = toppie!
    Predictor = grrrrr!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mwhuhahaha, we snapten elkaar!

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ben OM door jullie reacties haha, dat wordt naar de Kruidvat vanmiddag :)
    Maar ik weet dus niet of het nu al zin heeft om te testen want mijn ongesteldheid blijft waarschijnlijk sowieso uit door de Utro. Dus kan ik dan niet beter afwachten tot zaterdag/zondag?

Is toch erg dat ZO'N DUUR MERK gewoon slecht spul is, Predictor dus!!!

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    2/3 dagen voor NOD moet kunnen hoor met die testen van kruitvat. En je hebt er 2, dus kun je die andere bewaren voor einde van de week, mocht het nodig zijn.
    De utro kan je menstruatie wel een paar dagen uitstellen, maar een zwangerschapstest wordt daar niet door beinvloed.

Dat van die predictor dacht ik dus ook! Ik zat op dat moment in het buitenland en merk 'vaag' gaf ook een vage streep. Toen dacht ik: dan maar duur. Dus ik me rot gezocht naar een apotheek met testen van een gerenomeerd merk... Predictor dus. Nou, dat heb ik geweten.
    Toen ik weer thuis was (ik had nog zo'n predictor over) heb ik een aantal testen naast elkaar gelegd en die waren gewoon knal-positief! Predictor was nog steeds negatief...
    En dus ook verhalen andersom: dat zelfs mannen zwanger bleken te zijn ;)

20. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Dat van die positieve testen zodra mannen het gebruiken is HELEMAAL SLECHT !!! Zouden er nou mensen/leveranciers zijn die af en toe op dit forum meelezen. Of medewerkers die bij predictor werken, die zouden deze informatie toch wel doorgeven lijkt mij?

Als ik het zou lezen en daar zou werken zou ik het zeker vertellen, hoeveel negatieve reacties er op die Predictor test komen.

Jij krijgt over een paar weken weer een echo he? Leuk hoor!

Als ik op tijd klaar ben met mijn fotoshoot (ik ben fotograaf) vanmiddag dan hol ik nog even langs de Kruidvat haha.

Deel Deze Pagina