hey 16 april ben ik bevallen van een prachtige zoon. Nu heb ik 2 hechtingkjes, verlies bijna geen bloed meer en voel me eigenlijk heel erg fit. (op de normale vermoeidheid door de nachtvoedingen na dan) Nu vroeg ik me af wanneer jullie weer begonnen met licht huishoudelijk werk? Ik heb wel al gekookt en een keer een wasmachine aangezet ook het aanrecht opgeruimd en zo. Maar wanneer deden jullie alles weer? Bij de eerste twee had ik veel pijn en zo dus duurde het echt wel 4 weken voor ik iets kon ben nu al weggeweest en al....dus....wat zijn jullie ervaringen? bedankt steffie
Ik ben 18 april bevallen, en ben er gister weer even uitgeweest. Viel me behoorlijk tegen achteraf! Hier in huis voel ik me een hele pief en keuvel ik toch wel wat aan. Maar vandaag betaal ik daar toch een prijs voor. pffff Ik hoop dat ik me snel weer fit voel!
Na de bevalling van mijn dochter zat ik gelijk beneden, was mega hyper! Maar nu zal het anders zijn ivm bekkenklachten. Volgens de vk zal ik toch zeker een paar dagen boven moeten blijven, zie er nu al tegenop! Maar ik denk als je je er goed bij voelt, kan je gewoon je gang gaan! Denk er wel bij na dat je niet te veel trappen loopt!
Ik heb een ks gehad en kwam de 4de dag thuis en toen heb ik meteen weer van alles gedaan. Moest ook wel, heb ook een dochter van toen anderhalf en een man die veel werkt. Boodschappen deed ik weer na 8 dagen en zo langzaam ana alles opgebouwd. Met een week of 2 deed ik alles weer. Was natuurlijk wel fijn geweest als ik het langer rustig aan had kunnen doen maar als ik weet dat het een zooi is kan ik niet rusitg blijven zitten.
thanks voor de antwoorden hoor een zooi word het nu niet gelukkig doet mijn man ook vrij veel in het huishouden, maar het is nu eenmaal zo ik als vrouw weet en kan het beter hahahaha Doe nu eigenlijk alles weer alleen dan stofzuigen en dweilen niet, al is mijn man me soms nog wel eens voor en zegt die geniet er nu gewoon van ik ben ook geen stilzitter vandaar