hoeveel uren slapen jullie

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door missyb, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Ik vroeg me af hoeveel uren jullie slapen als je borstvoeding geeft.
    ik vind het vrij pittig dat ik nu zo weinig slaap heb en sukkel dan savonds in en word heel raar.

heeft er iemand ook nog tips?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Slapen waneer je kan... vroeg naar bed, afentoe gewoon samen met je beeb in bed blijven. Pyamadagje inlassen ed.

In het begin moest mn zoontje dag en nacht elke 2u gevoed worden vanwege medische redenen, elke voeding duurde een klein uur dus reken maar uit en daarbij een peuter van anderhalf. Moeder zijn is die eerste weken gewoon enorm zwaar maar het wordt echt een keer beter. Pak alle hulp die je kan pakken, vraag ook hulp en stel niet te hoge eisen aan jezelf. Het is niet vreemd als het huishouden nu onderaan je lijstje staat, dat komt echt wel weer

3. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Hee babylover..

Ik kreeg in het begin ook amper slaap. Maar probeer echt gewoon bij te gaan slapen wanneer je de kans krijgt, 's ochtends, 's middags, 's avonds, wanneer dan ook! Ik weet niet of er iemand in je omgeving is (vriend, moeder) die even een dagje uit zou kunnen trekken om bij Benthe te zijn. Dan zou ik eens lekker een hele dag in bed blijven liggen, en dan kan benthe gebracht worden als ze honger heeft en kun je daarna weer door gaan slapen.

Ik heb ook zo'n dagje gehad toen Mika ongeveer een weekje was, en dat heeft me toen echt heel erg goed gedaan. Had daarvoor in 9 dagen tijd maar 20 uur geslapen.

Het is nu nog even bikkelen maar het komt vanzelf goed!

4. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ik sliep als Sofie sliep, nu slaap ik weer "gewoon" van 24:00 uur tot 08:00 uur

Deel Deze Pagina