Hoi meiden, Wie kan mij alsjeblieft helpen?! Ik moet vandaag beginnen met 300 eenheden menopur, maar dit blijkt nergens op voorraad. Wie wil mij dit voor vandaag lenen, Uiteraard krijg je ze weer terug wanneer ik het van de apotheek krijg. Alvast super bedankt, Groetjes Tessie...
Heeft geen enkel apotheek bij jouw in de buurt op voorraad? Zit er anders een ziekenhuis in de buurt? Die hebben vaak een apotheek met uitgebreide voorraad en wellicht ook Menopur. Ik zou gewoon even rondbellen als ik jou was. Als je een recept hebt, kan je bij elke apotheek terecht. Succes!
Hoi Sikki, Bedankt voor je snelle reactie! Ik woon in Eindhoven en jij? Zou echt super zijn! (En nee ziekenhuis en apotheken hebben het niet op voorraad...)
Ik woon in Enschede. Dat is ruim 1 uur en 3 kwartier rijden. Je mag het komen halen hoor, maar wellicht dat het toch net iets te ver is?
Ik heb geen idee hoe laat t bij jullie is (tijdsverschil), maar zou je niet naar apotheek Heuvel in Breda kunnen bellen? En vragen of zijn hebben liggen of t eventueel naar de noodapotheek kunnen sturen? Breda is wel te doen toch?
Alle meedenkende meiden, super bedankt!! Echt goed om te lezen dat jullie zo hebben meegeleefd en meegeholpen! Spuit zit erin, pffff, gelukkig! Fijne avond! Liefs Tessie
Dit vind ik nu weer zo super om te lezen!!! Er voor elkaar zijn!!! Dat is waarom ik dit forum nu zo fijn vind!!! (*bedankt nogmaals de grondleggers van ZP*) xxxx PS En succes natuurlijk met deze IVF Tessie!