Extra huid onder oksel?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Nicolevanl, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

May 15, 2009
    117
    0
    0
    Ik ben nu alweer bijna een jaar niet-zwanger, maar heb nog steeds last van een ( laat ik het even plat zeggen) stuk extra vel onder mijn oksel. Je ziet het voornamelijk als ik mijn armen tegen mijn lijf hou. Het doet geen pijn, er zit ook niets hards in o.i.d, maar het is gewoon extra vel lijkt wel. Ik kan mij herinneren dat de verloskundige zei dat dit een melkklier is, en dat dit gewoon weg moet gaan. kan dit zo lang duren. Heb er geen last van o.i.d. maar het ziet er zo vreemd uit. Iemand hier ervaring mee? Het is ook maar aan 1 kant? Ik hoop op jullie reacties.

2. mama juul

mama juul Lid

Dec 25, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb het ook !!!!
    al 6 jaar...
    nooit weg gegaan na mijn 1e kind..

vindt je het ook zo lelijk ?

Juul

3. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

May 15, 2009
    117
    0
    0
    Wat ben ik blij met je reactie, ik dacht dat ik de enige was. Kan er ook niet veel over vinden op internet... Ik ga mij er steeds meer aan storen. Zeker nu de zomer er weer aankomt en dan zie je zo'n halve tennisbal hangen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben ;). Het zal dus waarschijnlijk nooit meer weggaan. Ik heb er gelukkig verder geen last van, maar toch...

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt een derde borst genoemd. Ik had het al een tijdje voor mijn zwangerschap en tijdens mijn zwangerschap werd het wat erger. Toen ik stuwing had werd het heel erg opgezwollen en vertelde mijn verloskundige dat het om een derde borst ging. Er kwam inderdaad ook melk uit iets waarvan ik dacht dat het een moedervlekje was, maar dit schijnt dus een klein tepeltje te zijn. Het gaat niet vanzelf weg, maar kan wel door een cosmetisch chirurg worden verwijderd.

Share This Page