Wanneer weer kind na bevalling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dretjuh, Oct 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Hoe lang na een bevalling waren jullie weer zwanger van de volgende?

Het leek ons wel leuk om kinderen te hebben die qua leeftijd niet al te ver van elkaar af zitten.

Ben toch heel erg benieuwd...

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben is nu 19 maanden en we zijn nu 2 maanden bezig voor de tweedde.

Ik was er al wat eerder klaar voor, zo vlak na Ruben zijn eerste verjaardag begon het serieus te kriebelen zeg maar....

Ik persoonlijk zou wel even wachten, maar iedereen is anders natuurlijk.
    Als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten van die kleine nu en je merkt vanzelf wanneer je er weer klaar voor bent ;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij praten er veel over maar hebben zoiets van.. neuh voorlopig niet. Duurt hier nog even dus. T is al heel wat dat ik n 2e wíl, heb n trauma aan de bevalling overgehouden toen en pas na n half jaar dacht ik aan ooit n 2e..

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Onze zoon is nu 10 maanden oud en wij zijn nu langzaamaan bezig voor een 2e.
    Het lijkt me wel heel druk als er snel een tweede bij komt maar erg leuk voor de kindjes!
    De bevalling zie ik ook tegenop maar het hoort erbij he.. en het kan ook een hele andere bevalling zijn dan de eerste!

5. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Tussen onze eerste en tweede kindje zit precies 4 jaar, geen bewuste keuze maar zo kan het helaas verlopen... Daarom hebben na de tweede besloten om niks aan anticonptie te doen, en af te wachten of er een derder kindje mag komen is ons gezin... Stel dat het snel zo zou zijn dan zal het vast erg druk zijn maar heel erg welkom...

Groetjes Catheleine

6. Female

Female Niet meer actief

Als de 2e straks geboren wordt, zal er ongeveer 19 maanden tussen zitten

7. musje

musje Actief lid

Nov 15, 2005
    188
    0
    0
    Onze twee kinderen schelen 22 maanden. We zijn, toen de oudste 6 maanden was, voor een tweede gegaan maar die heeft 10 rondes op zich laten wachten voor het raak was.

8. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Kijk even bij de clubs (zwanger worden) DAar staat een topic van "net bevallen en weer kriebels voor een baby"
    Dat is voor mensen die al snel weer willen ;)

9. MijnMama

MijnMama Lid

Jul 21, 2008
    16
    0
    0
    onze kleine is nu bijna 8 maanden en we gaan over een week of 2 weer bewust klussen.....
    Ons lijkt het leuk als er niet meer dan 2 jaar tussen zit telkens....
    Dus we hopen op snelle bingo!

Share This Page