Hoe lang na een bevalling waren jullie weer zwanger van de volgende? Het leek ons wel leuk om kinderen te hebben die qua leeftijd niet al te ver van elkaar af zitten. Ben toch heel erg benieuwd...
Ruben is nu 19 maanden en we zijn nu 2 maanden bezig voor de tweedde. Ik was er al wat eerder klaar voor, zo vlak na Ruben zijn eerste verjaardag begon het serieus te kriebelen zeg maar.... Ik persoonlijk zou wel even wachten, maar iedereen is anders natuurlijk. Als ik jou was zou ik gewoon lekker genieten van die kleine nu en je merkt vanzelf wanneer je er weer klaar voor bent
Wij praten er veel over maar hebben zoiets van.. neuh voorlopig niet. Duurt hier nog even dus. T is al heel wat dat ik n 2e wíl, heb n trauma aan de bevalling overgehouden toen en pas na n half jaar dacht ik aan ooit n 2e..
Onze zoon is nu 10 maanden oud en wij zijn nu langzaamaan bezig voor een 2e. Het lijkt me wel heel druk als er snel een tweede bij komt maar erg leuk voor de kindjes! De bevalling zie ik ook tegenop maar het hoort erbij he.. en het kan ook een hele andere bevalling zijn dan de eerste!
Tussen onze eerste en tweede kindje zit precies 4 jaar, geen bewuste keuze maar zo kan het helaas verlopen... Daarom hebben na de tweede besloten om niks aan anticonptie te doen, en af te wachten of er een derder kindje mag komen is ons gezin... Stel dat het snel zo zou zijn dan zal het vast erg druk zijn maar heel erg welkom... Groetjes Catheleine
Onze twee kinderen schelen 22 maanden. We zijn, toen de oudste 6 maanden was, voor een tweede gegaan maar die heeft 10 rondes op zich laten wachten voor het raak was.
Kijk even bij de clubs (zwanger worden) DAar staat een topic van "net bevallen en weer kriebels voor een baby" Dat is voor mensen die al snel weer willen
onze kleine is nu bijna 8 maanden en we gaan over een week of 2 weer bewust klussen..... Ons lijkt het leuk als er niet meer dan 2 jaar tussen zit telkens.... Dus we hopen op snelle bingo!